بهترین روش برای اکستنشن مو یا نصب مو

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/07/21
بهترین روش برای اکستنشن مو یا نصب موروش های مختلفی برای نصب مو و یا اکستنشن مو وجود دارد. شاید برای اکثر افرادی که قصد انجام اکستنشن مو را دارند. اولین سوال این باشد که از چه روشی برای نصب استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.در پاسخ به این سوال باید یادآور شویم که هر یک از روش های نصب اکستنشن ویژگی های مخصوص به خود را داراست. و نمی توان به طور کاملا مشخص بیان کرد که بهترین روش کدام است. روش مناسب جهت نصب اکستنشن به ویژگی های موهای طبیعی خودتان و اندازه و میزان مویی که می خواهید بر روی آن نصب نمایید بستگی دارد. شما می توانید به سلیقه ی خود یا با مشورت از متخصصین اکستنشن بهترین و مناسب ترین روش اکستنشن را انتخاب نمایید.

در ادامه شرح مختصری از ویژگی های چند روش اکستنشن را بیان می کنیم.

1. اکستنشن مو با چسب


اکستنشن به وسیله چسب روشی است که در آن دسته‌های باریکی از موها را انتخاب می کنند. و کمی بالاتر از ریشه آنها کراتین که به شکل محلولی شبیه چسب در آمده را می مالند.
سپس تعدادی از رشته‌ موهایی که قرار است به سر اکستنشن شود را روی چسب قرار می دهند.
آنگاه به وسیله ی دستگاهی با ایجاد کردن حرارت چسب را ذوب کرده و موهای تازه را به موهای قبلی شما می چسبانند. این روش به خاطر معایبی که داشت امروزه مورد استفاده ی چندانی قرار نمی گیرد.

2. اکستنشن مو با گیره


اکستنشن گیره ای یا کلیپسی به روشی اطلاق می گردد که در آن تارهای مو به یک کلیپس متصل میگردد. این تار موها اندازه های مختلفی دارند و می توان از آن ها در مناطق مختلف سر استفاده کرد.
این روش افرادی که برای یک موقعیت خاص به دنبال نتیجه ای آنی هستند بسیار مناسب می باشد. گذاشتن این تار مو ها به زمان زیادی نیاز ندارد و می توان در فرصتی کم همه جای سر را اکستنشن کرد.
با این روش می توان حجم و طول مو را در رنگ و بافت و با قیمت های مختلف افزایش داد. بعضی ها برای این کار موی مصنوعی را پیشنهاد می کنند.
اما یک آرایشگر حرفه ای به مشتریان خود پیشنهاد می کند از موی طبیعی استفاده کنند، زیرا تحت حرارت بسیار آسان حالت می گیرد.

3. اکستنشن مو با رینگ


روش بعدی استفاده از اکستنشن با رینگ است. در این روش شاخه های مو را با رینگ به چند دانه از موهای سر وصل کرده و با استفاده از فشار با انبر رینگ را سفت کرده و بدین ترتیب رینگ در سر صفت میشود.
مشکلی که رینگ ایجاد میکند دردیست که در هنگام خوابیدن بر روی سر ایجاد میکند.

4. اکستنشن مو به روش دوخت


اکستنشن دوخت که به آن اکستنشن بافت و یا سوزن دوزی نیز می گویند. روشی مقرون به صرفه است. و نگهداری از آن و جدا کردنش هم بسیار ساده می باشد.
در این روش موهای شما سفت بافته می شود تا پایه ای برای اضافه کردن مو ایجاد شود که بتوان موها را به آن دوخت یا متصل کرد.
این روش برای همه مناسب نیست، چرا که موی سر همه نمی تواند فشار بافتن و وزن اکستنشن را تحمل کند.

5. اکستنشن لاینی مو


اکستنشن به روش لاینی را می توان به عنوان یکی از کم خطر ترین و تازه ترین روش های اکستنشن نام برد.
که در آن به جای استفاده از همه موها برای نصب تنها از 15 الی 20 درصد آنها استفاده می شود.
در نتیجه حجم قابل توجهی از موهای طبیعی شما به حال خودشان باقی می‌ماند. این روش که تقریبا شبیه به روش، روش دوخت می باشد. دوام بیشتری نسبت به شیوه‌های دیگر دارد.
و مهم ترین برتری آن این است که نقاط اتصال آن به‌قدری ظریف است که اصلا به چشم نمی‌آید. امتیاز دیگر این روش هم در زمان ترمیم است، وقت ترمیم جای نصب موها عوض می‌شود. در نتیجه موهای طبیعی شما زمان کمتری تحت فشار قرار می‌گیرند.

6. اکستنشن مو با لیزر


در روش اکستنشن مو با لیزر همانند اکستنشن با چسب است. با این تفاوت که حرارت به وسیله ی دستگاه های مختلفی مانند ( infralight, speshial, firex,….) انجام می شود. در این روش دستگاه ها حرارت کنترل شده به موی سر می دهند.
که باعث ایجاد کمترین آسیب به موها شده و به نوعی روش پیشرفته اکستنشن با چسب می باشد.

7. اکستنشن مو با کراتین


که این روش بهترین و ماندگارترین روش برای اکستنشن است و کمترین مشکل را برای فرد از نظر راحتی و سلامت مو ایجاد میکند.
در این روش به جای چسب از قطعات کراتین استفاده می شود و حسن آن در این است که کراتین بعد از حرارت جذب مو شده و همچنین موهای اکستنشن را به موهای سر وصل میکند همه ی ما میدانیم که کراتینه کردن موهای آسیب دیده به بهبود آن کمک میکند.
و در اینجا نکته قابل توجه این است که چسب کراتین حاوی کراتین است و خیلی بهتر از چسب عمل میکند. و یکی دیگر از محاسن اکستنشن به روش کراتین این است که در هنگام باز کردن موهای اکستنشن از سر از استون استفاده نمیشود.
بلکه از ریموورهای مخصوص کراتین استفاده میشود که به ریشه و ساقه مو آسیب نمی رساند. این روش از همه روش ها بهتر است و فرد را اذیت نمیکند و به راحتی توسط برس اکستنشن شانه شده و راحت و قابل تحمل است.
advertising