انواع مدل های اکستنشن مو

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/11
انواع مدل های اکستنشن مو

نکات انتخاب مدل اکستنشن مو


دو نوع اکستنشن مو وجود دارد؛ مصنوعی و طبیعی. اکستنشن های مصنوعی ترکیبی از کراتین و پلاستیک بوده و شبیه به موی انسان هستند. اکستنشن های طبیعی از موی افراد تهیه می شود و کیفیت های مختلفی دارد؛ موهای برزیلی، هندی و مالزیایی سه نوع محبوب این نوع اکستنشن به حساب می آیند. این موهای با کیفیت را می توان صاف یا فر کرد، تاب داد و حتی به رنگ دلخواه در آورد. اکستنشن های طبیعی برزیلی، هندی و مالزیایی انواع مختلفی از جمله تاب دار، فر درشت و فر ریز دارند. وقتی می خواهید اکستنشن مو انتخاب کنید بهتر است نوعی از آن را بخرید که نزدیک ترین جنس و نوع به موهای خودتان را داشته باشد. این کار باعث می شود وقتی داخل موهای شما قرار می گیرد به خوبی با آن ها ترکیب شود.
اکستنشن های مصنوعی شباهت زیادی به موهای طبیعی دارند بافت موی طبیعی را هیچگاه نخواهند داشت و نسبت به موهای طبیعی براق تر نیز هستند.موی انسانی خیلی گران تر از موی مصنوعی اما متنوع تر و طبیعی تر است. بر خلاف اکستنشن های مصنوعی، این نوع اکستنشن را می توان با اتوی مو و سشوار حالت داد، رنگ کرد، شست و مدل داد.

انواع مدل های اکستنشن مو

اکستنشن مو مدل کلیپسی


این اکستنشن ها یا مصنوعی هستند یا طبیعی. موها در نزدیک ریشه به یک کلیپس متصل می شوند که به شما اجازه می دهد اکستنشنی موقت داشته باشید. این نوع اکستنشن گزینه ای عالی برای مواقعی است که تنها برای یک مهمانی یا یک روز خاص نیاز به اکستنشن دارید.
این نوع اکستنشن همچنین ارزان ترین و آسان ترین نوع هرکدام از اکستنشن های مصنوعی و طبیعی نیز محسوب می شود و وصل کردن آن تنها چند دقیقه وقت می گیرد. این اکستنشن ها را باید هر روز دوباره وصل کرد چون در طول روز در می آیند. خوابیدن با آن ها نیز خیلی راحت نیست.


اکستنشن مو مدل حرارتی


این روش اکستنشن را می توان با هر کدام از موهای مصنوعی یا طبیعی انجام داد. به یک سر موها چسب مخصوص یا کراتین زده می شود تا با دستگاه حرارتی به موهای طبیعی شما چسبانده شود. اکستنشن حرارتی بادوام ترین نوع اکستنشن مو است، اما خیلی گران تر از نوع کلیپسی می باشد.
با اینکه در این نوع اکستنشن مو از حرارت استفاده می شود اما به موها آسیب چندانی وارد نمی کند. اما اگر خیلی نگران آسیب رسیدن به موهای خود هستید می توانید از روش اکستنشن سرد استفاده کنید. از آنجا که وصل کردن این نوع اکستنشن کار سختی است باید اجازه دهید یکی از دوستان یا یک آرایشگر این کار را برای شما انجام دهد.
advertising