آنچه باید درباره ست کردن کیف و کفش بدانیم

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/04
آنچه باید درباره ست کردن کیف و کفش بدانیم

بافت‌ و رنگ کیف و کفش


هنگام خرید و ست کردن کیف و کفش خود حتما به بافت و جنس آن‌ها توجه کنید. به طور مثال اگر پوشش شما یک پوشش کلاسیک است و کیف‌ های چرم را می‌ پسندید سعی کنید کفش های خود را نیز با همان جنس چرم با رنگ تیره‌ تر و یا روشن‌ تر از کیف خود، خریداری کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که سبک مدرن‌ تر و فانتزی‌ تری را می‌ پسندید می‌ توانید به سراغ کیف و کفش‌ هایی با جنس کنف و یا جیر بروید.
آنچه باید درباره ست کردن کیف و کفش بدانیم
این دسته از کیف و کفش‌ ها رنگ بندی متنوعی دارند که می‌ توانید برای ست کردن کیف و کفش هر دو را به یک رنگ انتخاب کنید و یا از دو رنگ متضاد که مربوط به یک خانواده از رنگ‌ ها هستند استفاده کنید. به طور مثال می‌ توانید از یک کیف خاکستری در کنار کفش‌ های مشکی و یا از یک کیف مشکی در کنار کفش‌ های سفید که کمی سبک اسپرت‌ تری دارد استفاده کنید.

لوگو ها و طرح‌ های چاپ شده روی کیف و کفش


بسیاری از خانم‌ ها کیف و کفش‌ هایی که طرحدار و شلوغ‌ تر است را می‌ پسندند. در هنگام خرید و ست کردن کیف و یا کفش خود به آرم‌ های برند تولید کننده و یا طرح‌ هایی که بر روی آن ها وجود دارد دقت کنید. به طور مثال اگر کیف شما دارای یک طرح چاپی از یک گل رز است چه بهتر که نشانه هایی از همان گل رز بر روی کفش شما نیز باشد و یا اگر از برند مطرحی کیف خود را خریداری می‌ کنید که لوگو آن برند بر روی کیف زده شده و نمایان است می‌ توانید به دنبال کفش‌ هایی از همان برند و شبیه به کیف باشید.

کیف و کفش سبک مات و سبک براق


یکی از سبک‌ های بسیار پر طرفدار در میان خانم‌ های شیک پوش برای ست کردن کیف و کفش‌ ها، استفاده از سبک مات و براق است به این صورت که کیف و کفش خود را به یک رنگ خریداری کرده اما کیف خود را با جنس مات و کفش خود را با جنس براق در همان رنگ انتخاب کنید. این کار سبب می‌شود ظاهری بسیار شیک پوش و زیبا داشته باشید.

فرم و زیبایی ظاهری کیف و کفش


امروزه طرح های شکل و فرم کیف‌ ها بسیار متنوع است در نتیجه به هنگام خرید کیف مناسب حتما به شکل ظاهری و فرم آن توجه کنید. به طور مثال کیف‌ هایی که فرم و شکل خاص و دایره شکلی دارند، برای مجالس خاص به همراه کفش‌ های مجلسی مناسب است. کیف‌ های بزرگ و مستطیل شکل و دستی برای افرادی که سبک اسپرت را می‌ پسندند و از کفش های اسپرت استفاده می‌کنند مناسب است. و همراه با کفش‌ های ساده و اداری، کیف‌ هایی که شکل هندسی مشخصی دارند مانند کیف‌ های مستطیلی و مربعی مناسب است.

کیف های چرم طبیعی و مصنوعی


استفاده از کیف‌ های چرم طبیعی که بسیار نرم نیز هستند در کنار یک جفت کفش ساده چرم برای طرفداران سبک کلاسیک بسیار مناسب است. البته به خاطر سادگی این کیف، می‌ توانید با هر نوع کفشی آن را ست کنید.

کیف‌ و کفش مجلسی زنانه


یکی از مجلسی‌ ترین مدل‌ های کیف و کفش که بیشتر برای مجالس خاص از آن استفاده می‌ شود کیف‌ های پولکی و یا خز‌دار است که در فرم‎ های مختلفی وجود دارد. همراه با این نوع کیف‌ ها می‌ توانید از کفش‌ های مجلسی پاشنه‌ دار براق استفاده کنید. کیف‌ های زینتی جزو آن دسته از کیف‌ هایی هستند که معمولا با زیپ، جیب و یا آویز و زنجیر های متفاوتی تزئین شده‌ اند. این دسته از کیف‌ ها را با کفش های کاملا ساده ست کنید تا جلوه آن‌ ها بیشتر باشد.

کیف و کفش سنتی


کیف‌ های سنتی اغلب دست دوز هستند و با چرم‌ های مصنوعی ساخته می‌شود و بر روی آن‌ ها نقش و نگار های سنتی و یا طرح‌ های دیگر دیده می‌ شود. کیف‌ های سنتی را می‌ توانید با یک کفش به رنگ کیف ست کنید. اگر کفش‌ های شما نیز گوشه‌ ای از طرح و نگار کیف را داشته باشد بسیار زیبا تر جلوه می‌ کند.

کوله پشتی دخترانه


کوله پشتی در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی وجود دارد و تنها مختص مدرسه و کودکان نیست. امروزه طرح‌ های سنتی و فانتزی زیادی برای خانم‌ ها نیز در بازار موجود است، به خصوص برای افرادی که در طول روز وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند این نوع کیف‌ ها مناسب است. کوله پشتی‌ های چرم را می‌ توان با کفش‌ های نیمه اسپرت چرم و کوله پشتی‌ های اسپرت و پارچه ای را با کفش‌ های کتان و اسپرت، ست کرد.

کیف‌ و کفش های خاص


اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بیشتر استفاده از کیف‌ های بسیار خاص و غیر معمول را می پسندید بهتر است برای ست کردن کیف و کفش ، از کفش‌ های کاملا ساده استفاده کنید.
advertising