تزیین خرما جهت سفره افطار

آشپزی و خوراکیدانستنی

- 97/09/12
تزیین خرما جهت سفره افطارتزیین خرما سفره افطار با استفاده از انواع مغز‌ها و پودر مواد غذایی مثل نارگیل انجام می‌شود اما مهم‌ترین قسمت آن چیدمان خرما‌ها در کنار هم است. در اینجا روش تزیین خرما با مغز گردو، بادام و پسته و تهیه تارت خرمای کمربندی یاد داده شده است.

انوع مختلف تزیین خرما


ترکیب خرما با شکلات یکی از طعم های بسیار لذت بخش است که همه را شیفته ی خودش می کند، برای این منظور می توانید از کاغذ های شیرینی استفاده کنید و خرماهای شکلاتی خود را داخل آن ها قرار دهید و روی آن را با گل های سفید تزیین کنید.
تزیین خرما جهت سفره افطار
خرماهای نارگیلی همیشه بین همه محبوب بوده است، برای آنکه جلوه ی تازه ای به این ترکیب دوست داشتنی بدهید می توانید از ترکیب پودر نارگیل و پودر پسته، گل سرخ و دارچین استفاده کنید. کافی است خرماهای خود را ردیفی بچینید و روی هر ردیف را با این پودر ها تزیین کنید.

توپ های خرمایی یکی از عناصر محبوب سفره های افطار امروزی است. در وافقع اگر می خواهید تزیین خرما مجلسی داشته باشید هسته خرما ا خارج کرده و پوست آن را جدا کنید و آن را پوره کنید می توانید با پودر گردو و یا سایر مغزها آن ا ترکیب کنید سپس گوله های کوچک از این ترکیب تهیه کنید و داخل پودر هایی رنگی مانند گل سرخ، پسته، نارگیل و دارچین بغلتانید و داخل ظرف بچینید.

خرما و گردو یکی دیگر از ترکیب های خوشمزه و مناسب ماه رمضان است، در این تزیین خرما برای سفره افطار کافی است بعد از قرار دادن گردوها داخل خرما روی آن ها را با شکلات همانند تصویر بپوشانید و از آن لذت ببرید.

یک ایده ی جالب دیگر برای برای تزیین خرما مجلسی چیدن آن ها مانند یک خوشه انگور و یا تزیین خرما به شکل آناناس است.

امیدوارم از آموزش ما بهره کافی را برده باشید.
advertising