مک لارن 570 GT کبین کالکشن مخصوص بازار چین معرفی شد

خودرواسپرت

- 97/11/16
مک لارن 570 GT کبین کالکشن مخصوص بازار چین معرفی شدآخرین محصول مک لارن که ششمین محصول این برند می باشد پس از 5 خودرو سفارشی که برای بازار چین معرفی شده بود رونمایی شد مک لارن علاقه مندان زیادی در چین دارد وبرای جلب رضایت مشتریان خود به طراحی خودرو های خود با طراحی متمایز چینی روی آورده است
مک لارن 570 GT کبین کالکشن مخصوص بازار چین معرفی شد
این خودرو که بنا به یادبود سال جدیئد چینیها یعنی سال خوک معرفی شده است دارای شماره شاسی با شماره پایانی 88888 شماره گذاری شده است این خودرو توسط بخش سفارشی ساز مک لارن و با همکاری طراح مد چینی آقای کبین طراحی شده است. از جمله ویژگی‌های 570GT مورد بحث می‌توان به رنگ مشکی خاص MSO و طراحی اژدهای دست‌ساز با طرح طلایی در هر دو طرف درها اشاره کرد. همچنین رینگ‌های 15 پره‌ی GT به همراه کالیپرهای ترمز طلایی اسپیدلاین تکمیل کننده‌ی ظاهر سفارشی خودرو هستند.داخل کابین هم طرح‌های اژدهای بیشتری روی تونل مرکزی و سایر جاها بکار رفته است.

مک لارن 570GT از یک موتور 8 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو بهره میبرد که قدرت 570 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتون متری تولید می‌کند. این خودرو در خط مستقیم شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن نیز 328 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. در مقایسه با مدل 570S، این نسخه‌ی GT از بخش اسباب و وسایل اضافی و تنظیمات سواری نرم‌تری سود می‌برد.
advertising