مرسدس بنز مدل کانسپت SLR ویژن را معرفی کرد

خودرواخبار

- 97/09/24
مرسدس بنز مدل کانسپت SLR ویژن را معرفی کردمدل مرسدس بنز SLR مک لارن که در دهه‌ی 2000 میلادی تولید می‌شد محصول همکاری میان دو کمپانی خودرو ساز مرسدس بنز و مک لارن به شمار می‌‌رفت‌ که با هدف به ترکیب درآوردن بالاترین حد از پرفورمنس و تجمل در یک مجموعه ساخته شد.این خودرو هنوز هم جزو زیباترین و نمادین ترین گرند توررهای دهه ی قبل است این روزها مرسدس کاملاً مشغول تولید مدل‌های گوناگون از جمله هاچبک های اسپورت، لیموزین لوکس و البته چندین شاسی‌بلند است. این خودروساز آلمانی حتی در حال برنامه‌ریزی برای تولید نسخه‌ی قوی‌تر بلک سریز از سوپرکار AMG GT بوده اما در این میان هیچ خبری از احیای SRL به گوش نرسیده است.ایده‌ی طراحی اصلی این خودرو از مدل کانسپتی SLR ویژن سال 1999 گرفته شد که این خودرو نیز ادای احترامی به مدل مسابقه‌ای 300 SLR اصلی سال 1955 محسوب می‌شد
مرسدس بنز مدل کانسپت SLR ویژن را معرفی کرد
اکنون کمپانی Invisive Design Studio با استفاده از نشانه‌های طراحی مدل‌های امروزی کمپانی مرسدس بنز و اضافه کردن تفسیر خود از ظاهر احتمالی مدل نسل بعد این خودرو، به تجسم دوباره‌ی مدل Vision SLR پرداخته است مدل جدید Vision SLR ترکیب کاملی از اسپورت بودن و تجمل را به نمایش می‌گذارد

طراحی خودرو دارای فرم‌های مرسوم SLR بوده و البته حالت امروزی‌تری به خود گرفته است. شما به سادگی می‌توانید اورهنگ عقب را ببینید که حتی کوتاه‌تر شده است. نمای جلو نیز احتمالاً شلوغ بوده اما هنوز هم با کلیت طرح همخوانی دارد.یکی از جالب‌توجه‌ترین ویژگی‌های این کانسپت مجازی سیستم اگزوز است که درست همانند نسل قبل SLR از خروجی‌های بیرون زده از کناره‌ها بهره می‌برد. این یکی از شناخته‌شده‌ترین و متمایزترین ویژگی‌های SLR می‌باشد.

۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس با قدرت زیاد بهره ببرد. اگر به این مجموعه یک پیشرانه الکتریکی هم اضافه کنید یک SLR قلدر که به ویژگی های نسل پیشین وفادار است خواهید داشت.
از آنجاییکه مدل Vision SLR تماماً‌ خودرویی مرتبط با آینده به شمار می‌رود به تصور ما این خودرو در هر چرخ خود به موتور‌های برقی مجهز بوده و از پرفورمنسی برخوردار خواهد بود که توانایی رقابت با نسل بعدی سوپر‌ خودرو‌های برقی آینده را خواهد داشت. شتاب الکتریکی بدون دردسر این خودرو در ترکیب با ویژگی‌هایی مانند تجمل فضای داخلی و کیفیت که کمپانی مرسدس بنز در آن‌ها سرآمد است، می‌تواند به جانشینی لایق برای مرسدس بنز SLR مک لارن منجر شود. اکنون تنها نیازمند این هستیم که کمپانی مرسدس بنز شخصاً وارد عمل شده و تصمیم به ساخت این خودرو بگیرد.
advertising