معرفی لامبورگینی اوروس با پکیج آفرود

خودروآفرود

- 97/11/12
معرفی لامبورگینی اوروس با پکیج آفرودلامبورگینی اوروس اولین محصول شاسی‌بلند تولید انبوه گاو خشمگین ایتالیایی است که سال گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد اوروس مثل بسیاری از دیگر شاسی‌بلندهای دنیا، برای کاربردهای شهری ساخته شده و نمی‌توان از آن، انتظار چندانی در مسیرهای آف‌رود (خارج جاده) داشت. ‌
معرفی لامبورگینی اوروس با پکیج آفرود
اوروس آفرود پکیج با طراحی متمایز بدنه عرضه می‌شود تا نشان دهنده‌ی عملکرد شاخص خود در خارج از جاده باشد. عناصر فولادی به منظور تقویت بیشتر به سپرها اضافه شده‌اند و خروجی‌های اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و ریل‌های سقف جدید نیز در دسترس هستند. فلاپ های ضدزنگ نیز به منظور حفاظت بیشتر از اوروس نصب شده‌اند و البته ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز به 248 میلی‌متر رسیده است. زمانی که اوروس در بالاترین ارتفاع خود از سطح زمین قرار داشته باشد شاهد زاویه‌ی حمله‌ی 27.9 درجه‌ای و زاویه‌ی فرار 28.3 درجه‌ای خواهید بود.

این تغییرات باعث می‌شود تا راننده بتواند با خیال راحت از مسیرهای صعب‌العبور و شیب‌های تند عبور کند. همچنین دو حالت رانندگی جدید با نام‌های Terra و Sabbia به حالات رانندگی افزوده شده است. حالت Sabbia عملکرد لامبورگینی اوروس را در زمین‌های صعب‌العبور شنی و ماسه‌زار افزایش می‌دهد. این در حالی است که حالت Terra بیشینه قدرت عبور از موانع را همراه‌با ایمنی بهبودیافته در تمام مسیرهای آف‌رود ارائه می‌کند. این دو حالت رانندگی درکنار حالت‌های استرادا، نِوِ (مخصوص مسیرهای برفی)، اسپرت و کورس جمعا 6 حالت مختلف رانندگی برای راننده فراهم می‌کنند.

البته که آفرود رفتن می‌تواند باعث کثیف شدن بدنه شود و به همین دلیل است که لامبورگینی از پکیج شست‌وشو برای اطمینان از وجود حداکثر میدان دید در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرده است. این پکیج شامل عملکرد پیشرفته‌ی تمیزکاری است که باعث کاهش مصرف آب هم می‌شود. در ویدئوی منتشر شده می‌توان جزئیات بیشتری از پکیج شست‌وشوی لامبورگینی اوروس آفرود پکیج را مشاهده نمود این پکیج با شست‌وشوی بهتر شیشه‌ها، چراغ‌ها و دوربین‌های کمکی، دید بهتر راننده را تضمین خواهد کرد. رینگ‌های 21 اینچی چهار‌فصل نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است تا پکیج آف‌رود اوروس کامل باشد.
advertising