مرسدس ای ام جی GLE63 S کوپه با تیونینگ پروجکت اینفرنو

خودرولوکس

- 97/10/19
مرسدس ای ام جی GLE63 S کوپه با تیونینگ پروجکت اینفرنوشرکت پراجکت اینفرنو یک تیونر لهستانی است و مرکزی در پایتخت لهستان یعنی ورشو دارد. این نسخه ویژه از مرسدس بنز GLE 63 S کوپه در تعطیلات کریسمس رونمایی شده و تنها در 11دستگاه به تولید می رسد.
مرسدس ای ام جی GLE63 S کوپه با تیونینگ پروجکت اینفرنو
این شرکت تیونر مرسدس-ای‌ام‌جی GLE 63 S کوپه را به گونه‌ای ارتقا داده که هم‌اینک آن را می‌توان یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای دنیا دانست. این تیونر اصلاحات فراوانی در پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو انجام داده است. به منظور انعکاس بهتر توانایی‌های این شاسی‌بلند آلمانی، اینفرنو قدرت پیشرانه را با برخی از شاسی بلندهای قوی همچون پورشه کاین توربو و لامبورگینی اوروس مقایسه کرده است.

قدرت تولیدی موتور این شاسی بلند به 806اسب بخار و گشتاوری برابر با 1181نیوتن متر رسیده است. مسلماً با این افزایش قدرت، شتاب خودرو نیز بهتر می شود. شتاب آن برابر با 3.25 ثانیه است و مسافت 100تا 200کیلومتر را در 7.8 ثانیه طی می کند.سرعت نهایی این خودرو برابر با 336کیلومتر است. نسخه استاندارد این خودرو با قدرتی برابر با 577اسب بخار و گشتاوری معادل با 760نیوتن متر عرضه می شد. در نسخه جدید این خودرو از توربوشارژرهای اختصاصی مدرن استفاده شده و خودرو مجهز به سیستم اگزوز اسپرت و ECU شده است

این قدرت عظیم با نصب توربوهای سفارشی، سیستم اگزوز جدید و برنامه‌ریزی دوباره ECU به دست آمده است. شایان ذکر است گیربکس 7 سرعته اتوماتیک نیز ارتقا یافته تا با قدرت بیشتر پیشرانه هماهنگ شود.رینگ‌های استاندارد مرسدس جای خود را به نمونه‌های بزرگ‌تر 23 اینچی ساخت ووسن داده‌اند. سیستم تعلیق نیز با مدول کاهش ارتفاع ساخت برابوس ارتقا یافته است. این شاسی‌بلند لوکس و سریع مرسدس با کیت بدنه‌ی تاپ کار متفاوت شده است.
advertising