کادیلاک ATS-V کوپه دوست داشتنی

خودرواسپرت

- 97/08/21
کادیلاک ATS-V کوپه دوست داشتنیکادیلاک ATS سدان لوکس کامپکتی است که به‌عنوان جایگزین مدل ناموفق BLS در سال 2012 به بازار آمد. سپس کادیلاک نسخهٔ کوپهٔ آن را نیز برای رقابت مستقیم با کوپه‌های آلمانی یعنی مرسدس بنز C کلاس کوپه، ب ام و سری 4 و آئودی A5 در نمایشگاه دیترویت 2014 معرفی نمود.انتظار می‌رود مدل سال 2019 کادیلاک ATS-V کوپه آخرین سال حضور این خودرو در بازار باشد؛ اما بجای کاهش قیمت به منظور جلب مشتری بیشتر، این خودروساز آمریکایی قیمت پایه خودروی مورد بحث را 4 هزار دلار افزایش داده است؛ اما با این وجود ATS-V ارزش بهتری داشته و ما دلیل آن را به شما خواهیم گفت.
کادیلاک ATS-V کوپه دوست داشتنی
ATS-V کوپه در هر جنبه‌ای درخشان عمل می‌کند بسیار سریع، چابک، زیرک، شیطان و فوق‌العاده خوش‌تیپ. این‌ها تعدادی از ویژگی‌های کوچک‌ترین محصول کادیلاک هستند. درنهایت باید گفت این کوپهٔ آمریکایی یک رقیب واقعی و شایسته برای همتایان آلمانی‌اش محسوب می‌شود.

پیشرانه ATS-V قلب 3.6 لیتری بای توربو V6 با 464 اسب بخار قدرت و 603 نیوتن متر گشتاور می‌تپد این خودرو فرمان دقیق و شاسی متعادلی دارد و در سرپیچ‌ها از پایداری خوبی برخوردار است.شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این کوپه تند و تیز برابر با 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 304 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

تعلیق مغناطیسی جنرال موتورز یکی از بهترین‌های دنیای خودرو بشمار می‌رود که در ATS-V هم موجب شگفتی ما شد. این سیستم موجب می‌شود که تنظیمات مجموعهٔ تعلیق سریع‌تر از پلک زدن شما تغییر کند و این یعنی خودرو همیشه بهترین تنظیمات را در مسیرهای گوناگونی همچون جاده‌های پیچ‌درپیچ و بزرگراه‌ها اعمال می‌کند. بعلاوه لاستیک‌های «میشلن پایلوت سوپر اسپرت» آن چسبندگی شگفت‌انگیزی دارند.

کادیلاک ATS-V فوق‌العاده سریع به نظر می‌رسد حتی وقتی‌که ایستاده است! شاید این به خاطر پکیج فیبر کربنی 5 هزار دلاری آن (که شامل اسپلیتر جلو، دریچهٔ روی کاپوت، دیفیوزر عقب و اسپویلر همرنگ بدنه می‌شود) باشد. ولی درهرحال ما حتی به‌عنوان یک بیننده طراحی ATS را واقعاً می‌پسندیم
این کوپه پرقدرت آمریکایی 1355 دلار ارزان‌تر از ب ام و M4، مبلغ 295 دلار گران‌تر از مرسدس-ای ام جی C63 کوپه و 19 هزار دلار ارزان‌تر از مدل بزرگ‌تر و قوی‌تر CTS-V سدان می‌باشد.
advertising