فولکس واگن آماروک با تیونینگ آرکتیک تراکس رونمایی شد

خودروآفرود

- 97/10/30
فولکس واگن آماروک با تیونینگ آرکتیک تراکس رونمایی شدپیکاپ Amarok AT35، در ابتدا قرار بود به‌عنوان مدل آپشنال آماروک عرضه شود؛ اما در پروژه‌ی مشترک فولکس‌واگن با شرکت تیونینگ Arctic Trucks، از این نام برای وانت خود استفاده کرد. هدف اصلی این پروژه ارائه‌ی تجربیات رانندگی زمستانی برای مشتریان هنگام عبور از نواحی سرد و یخ‌زده‌ است.تیونر آف‌رود آرکتیک تراکس که پس از ارتقای تویوتا هایلوکس برای برنامه‌ی تاپ‌گیر مشهور شد، قبلاً نیز برخی پیکاپ‌های سفارشی را برای بازار بریتانیا تولید کرده است. آرکتیک تراکس در سال 2016از ایسوزو D-Max آرکتیک تراکس AT35 رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون نسخه‌های ارتقا یافته‌ از نیسان ناوارا و تویوتا هایلوکس روانه‌ی بازار کرده است.
فولکس واگن آماروک با تیونینگ آرکتیک تراکس رونمایی شد
البته این شرکت برای اولین بار اقدام به تیون فولکس آماروک به منظور استفاده در آب‌وهوای سرد و یخی قطب شمال کرده است.همان‌گونه که انتظار می‌رود لیست بهبودهای این خودرو کاملاً طولانی است. سیستم تعلیق در جلو و عقب 25 میلی‌متر افزایش ارتفاع داشته و قوس‌های چرخ جدید نیز پذیرای لاستیک‌های بزرگ و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی شده‌اند. فلاپ های بزرگ این پیکاپ نیز از بدنه‌ی خودرو در زمین‌های سرسخت محافظت خواهند کرد.وانت آماروک بار دیگر حضور یک خودرو در سخت‌ترین شرایط را اثبات می‌کند. پیکاپ فولکس‌واگن آماروک از زمان معرفی تاکنون طرفداران زیادی داشته است و ما از مشاهده‌ی اینکه این وانت در سخت‌ترین شرایط جاده و آف‌رود هم عملکرد خوبی دارد لذت می‌بریم. مدل استاندارد آماروک دارای تمامی ویژگی‌های لازم برای عملکرد مناسب در زمستان است

آرکتیک تراکس زمان زیادی را برای آماده‌سازی داخل کابین صرف کرده است. در داخل کابین تجهیزاتی مانند آتش‌خاموش‌کن، ژنراتور پرتابل و دستگاه کاپوچینو‌ساز به چشم می‌خورد. از جمله سایر امکانات فولکس‌واگن آماروک AT35 می‌توان به رادیوی VHF، جعبه‌ابزار و جک اشاره کرد. همچنین جعبه‌ی کمک‌های اولیه و اضطراری نیز به منظور کمک به افراد در موقعیت‌های اضطراری تعبیه شده است.

زیر کاپوت این خودرو همان پیشرانه‌ی 6 سیلندر دیزلی آماروک استاندارد به چشم می‌خورد. این پیشرانه قدرت 221 اسبی داشته و باعث ایجاد توانایی صخره‌نوردی تا 45 درجه و حمل بار تا 1154 کیلوگرم می‌شود. همانند مدل استاندارد، این نسخه‌ی سفارشی هم دارای دستیار حرکت در سرپایینی جهت توقف خودرو در شرایط لغزندگی می‌باشد.
advertising