فولکس واگن پاسات مدل 2020 در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد

خودرولوکس

- 97/10/25
فولکس واگن پاسات مدل 2020 در نمایشگاه دیترویت رونمایی شدفولکس‌واگن نسل جدید نسخهٔ آمریکایی سدان پاسات را رسماً رونمایی کرده است نسل جدید این خودرو همچنان بر روی همان پلت‌فرم نسل قبلی ساخته شده که MQB نام دارد. بااین‌حال بدنهٔ پاسات به‌طور کامل نسبت به قبل تغییر کرده است.قرار است این نسخه در اروپا به‌زودی به‌صورت فیس‌لیفت معرفی شود، اما برای آمریکای شمالی با ظاهری تازه‌تر در جلوپنجره مشبک و سقف کم‌شیب عرضه خواهد شد. اما این تفاوت‌ها در مدل معمولی فولکس‌واگن پاسات نسبت به نسل قبل چندان زیاد نیست.
فولکس واگن پاسات مدل 2020 در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد
پاسات جدید در جلو از جلوپنجره و چراغ‌های جدیدی برخوردار شده که به‌صورت استاندارد از نوع LED هستند. در همین حال، پروفیل جانبی خودرو هم تغییر کرده و خط سقف آن شیب بیشتری نسبت به نسل قبلی پیدا کرده است. در نمای عقبی خودرو هم چراغ‌های جدیدی طراحی شده درحالی‌که نام PASSAT نیز به سبک آرتئون روی در صندوق بار نقش بسته است. تیپ‌های پایهٔ پاسات جدید به رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی مجهز هستند اما در تیپ‌های بالاتر نمونه‌های 18 و 19 اینچی هم ارائه می‌شوند.

با ورود به داخل کابین، مشاهده می‌کنیم که فولکس‌واگن در مقایسه با مدل‌های قدیمی پاسات از قطعات و سیستم‌های باکیفیتی استفاده کرده است. صفحه‌نمایش لمسی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی با پوشش شیشه‌ای و قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و میرورلینک (MirrorLink) عرضه می‌شود. استفاده از مواد درجه یک و رنگ‌های جدید نیز در برنامه قرار دارد و مشتریان می‌توانند براساس نوع تریم انتخابی بین ۳ قالب مختلف انتخاب کنند. مدل پایه فولکس‌واگن پاسات با صندلی‌های پارچه‌ای عرضه می‌شوند، اما خریداران می‌توانند با پرداخت مبلغ بیشتر، پارچه‌‌ی چرم‌نما و Nappa را انتخاب کنند

همان‌طور که قبلاً مشخص شده بود، نسل جدید پاسات صرفاً با همان پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نسل قبلی عرضه می‌شود و پیشرانهٔ شش سیلندر نیز از لیست سفارشات آن کنار رفته است. موتور لیتری این خودرو مثل قبل 175 اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما گشتاور آن از 250 نیوتن متر به 280 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. نسل جدید فولکس‌واگن پاسات از تابستان آینده در چهار تیپ مختلف راهی نمایندگی‌های فروش در سراسر ایالات‌متحده خواهد شد و قیمت آن نیز در زمانی نزدیک به عرضه اعلام می‌شود.

فناوری‌های ایمنی بسیار جامع است و تمامی نسخه‌های فولکس‌واگن پاسات 2020دارای اخطار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار با قابلیت شناسایی عابران پیاده هستند. همچنین سیستم نقطه‌ کور و هشدار ترافیک عقب نیز حتی در مدل پایه وجود دارند و مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافی سیستم‌های کنترل کروز انطباقی، رانندگی بین خطوط و پارک کمکی را انتخاب کنند
advertising