جزئیات جدید از مشخصات و قیمت نیسان ماکسیما 2019

خودرواخبار

- 97/09/28
جزئیات جدید از مشخصات و قیمت نیسان ماکسیما 2019چندی قبل در نمایشگاه لس آنجلس نیسان از ماکسیمای جدید 2019 رونمایی کرد که در مورد مشخصات آن قبلا مطالبی توضیح داده شده است اما اکنون این خودرو ساز ژاپنی جزئیاتی در خصوص قیمت آن ارائه کرده که در ادامه به آن می پردازیم ماکسیمای به‌روز شده با 5 تریم S، SV، SL، SR و پلاتینیم عرضه می‌شود. مدل پایه قیمت 33950 دلاری دارد درحالی‌که قیمت مدل پرچم‌دار پلاتینیم به 41400 دلار می‌رسد. به این قیمت‌ها باید 895 دلار هزینه‌ی تحویل را نیز اضافه کرد.
جزئیات جدید از مشخصات و قیمت نیسان ماکسیما 2019
نیسان ماکسیما 2019 تغییراتی را در ظاهر تجربه کرده از جمله استفاده از چراغ‌های LED. اما کابین هم به روز شده و ویژگی‌ها و تجهیزات جدیدی را به همراه دارد.نیسان برای مدل سال 2019 ماکسیما رنگ جدید با نام سانست دریفت کروما فلیر را معرفی کرده است. این خودرو همچنین از رینگ‌های جدید و هشدار درب عقب و هشدار توجه راننده در تمامی تریم ها سود می‌برد. تمامی تریم ها علاوه بر ویژگی‌های یاد شده دارای رادیو SiriusXM، سیستم ناوبری بهبود یافته، دو پورت USB تایپ C و تشخیص علائم ترافیکی می‌باشند

نیسان ماکسیما 2019 در تمامی تریم‌ها به یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر مجهز شده که می‌تواند 300 اسب بخار قدرت تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده CVT به چرخ‌ها منتقل کند.

این خودرو همچنین از سیستم‌های کمک‌راننده‌ی سفارشی سود می‌برد که در یک بسته با نام سپر ایمنی 360 نیسان قرار گرفته‌اند. البته این بسته بدون هزینه‌ی اضافی در مدل فول وجود داشته و شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار ترافیک پشتی، هشدار نقاط کور، دستیار نوربالا و هشدار خروج از مسیر می‌باشد.اما پکیج پلاتینیم رزرو سفارشی شامل رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی، تریم نیمه چرم کابین و صندلی‌های عقب گرم شونده است. همچنین یک پکیج SR پریمیوم وجود دارد که با سپر ایمنی 360، سیستم دوربین 360 درجه و مونروف پانورامیک دو پانلی همراه می‌شود.

ماکسیما ابعادی برابر با آلتیما دارد اما به عنوان پرچمدار سدان‌های ماکسیما شناخته می‌شود و قیمتی بالاتر از بسیاری از محصولات نیسان از جمله 370Z رودستر دارد. ماکسیما حتی از برخی از محصولات برند اینفینیتی هم گران‌تر است از جمله QX30 با قیمت پایه 30 هزار و 150 دلار و جایی نزدیکی Q50 با قیمت 35 هزار و 550 دلار قرار می‌گیرد.
advertising