بررسی و مشخصات بیوک لاکراس Avenir

خودرولوکس

- 97/10/02
بررسی و مشخصات بیوک لاکراس Avenirبیوک برندی است که خودروهای نسبتا لوکس در امریکای شمالی تولید می‌نماید و تصمیم گرفته تا جایگاه خود را در بازار ارتقا دهد. بیوک قبلاً سدان لوکس لاکراس را در تیپ‌های مختلفی عرضه می‌کردسال گذشته این شرکت خط تولید محصولات لوکس خود موسوم به Avenir را راه اندازی نمود. در سری تولیدات avenir مدلهایی با تزئینات لوکس، کابین بسیار با کیفیت و طراحی خارجی ویژه تولید می‌شوند.در حقیقت نام آونیر، نشان‌دهنده‌ی فول‌ترین تیپ‌ خودروهای بیوک است؛ چراکه پیش از این، مدل انکلیو (Enclave) را هم معرفی کرده بود.
بررسی و مشخصات بیوک لاکراس Avenir

مشخصات پیشرانه لاکراس آونیر


پیشرانه 3.6 لیتری V-6 جنرال موتورز در این خودرو به کار گرفته شده که توانی معادل 310اسب بخار تولید می‌نماید. همچنین گشتاور حاصل از آن نیز معادل 363نیوتن متر است. گیربکس 9 سرعته بسیار نرم عمل می‌کند و در صورت لزوم، به اندازه یک تا سه دنده معکوس می‌کشد تا عملکرد خودرو در مواقع نیاز دچار ضعف نگردد.در پیست مخصوص، شتاب صفر تا صد لاکراس اونیر معادل 5.6 ثانیه بوده و نتایج حاصل از آزمون یک چهارم مایل برابر 14.2 ثانیه و با سرعت160.5کیلومتربرساعت همراه بوده است. یک چنین شتابی ما را واقعا هیجان زده نموده است. همچنین گیربکس اتوماتیک 9 سرعته نیز بسیار سریع واکنش نشان داده و از ضریب دنده‌های مناسبی برخوردار است.ضمنا مسافت مورد نیاز برای توقف این خودرو از سرعت96 کیلومتربرساعت معادل 37.5 متر است و کمی لرزش نیز در پدال ترمز احساس می شود. همچنین لاکراس مسیر 8شکل را در مدت زمان 26.4 ثانیه و با متوسط چسبندگی 0.68g به پایان رسانده است. میزان شتاب جانبی آن نیز برابر با 0.84جی است.

امکانات کابین آونیر


در داخل کابین شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی به این خودرو هستیم که سطح امکانات کابین را افزایش داده‌انددر برخی نقاط کابین از پلاستیک با کیفیت و مقاوم استفاده شده و هر چیزی که قابل لمس است، حس خوبی را به انسان منتقل می‌کند. تریم چوبی به کار رفته در کابین درجه لوکس بودن آن را افزایش می‌دهد. البته برخی از اجزای داشبورد خوب به هم متصل نشده‌اند. صندلی‌های ردیف عقب بسیار جادار هستند و فضای کافی برای سه سرنشین را حتی در مسافرت‌های طولانی فراهم می‌کنند. گنجایش صندوق عقب معادل 425 لیتر است که در صورت خواباندن صندلی‌ها افزایش خواهد یافت. لاکراس اونیر به طور استاندارد به گرمکن، ماساژور و تهویه صندلی‌های جلو مجهز شده است.

امکانات ایمنی وقیمت لاکراس آونیر


برخی ویژگی‌های آن، می‌توان مانند سیستم چهارچرخ محرک، پکیج داینامیک درایو و بسیاری امکانات ایمنی دیگری را نام برددر نسخه پریمیوم امکاناتی نظیر سانروف بزرگ، هشدار ترافیک پشت سر، سیستم هشدار نقاط کور نیز موجود خواهد بود. همچنین نمونه مورد بررسی به پکیج موسوم به «اطمینان رانندگی» مجهز بوده که امکاناتی مانند: ترمز خودکار در مواقع اضطراری، تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیق‌پذیر و سامانه کمکی پارک را به خودرو ضمیمه می نماید. بهای نمونه مورد بررسی معادل 47,480 دلار است.
advertising