بررسی خودرو سوپر لوکس بنتلی مولسان 2017

خودرولوکس

- 97/08/12
بررسی خودرو سوپر لوکس بنتلی مولسان 2017خودروهای سوپرلوکس به محصولاتی اطلاق می‌شود که از جدید‌ترین تکنولوژی‌های ایمنی و رفاهی برخوردار هستند و برای استفاده‌ی همه‌روزه طراحی شده‌اند بنتلی مولسان به عنوان پرچمدار سدان‌های لوکس در جهان شناخته شده و هر کدام از تولیدات آن به طور کامل به وسیله دست و با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود در کره خاکی و در کارخانه شهر Crewe کشور انگلستان ساخته می‌شود. این خودرو سال‌هاست که پس از هم وطن خود رولزرویس، یکی از بهترین‌های جهان در این بخش شناخته می‌شود.
بررسی خودرو سوپر لوکس بنتلی مولسان 2017
اکثر بخش‌های بدنه‌ی این خودرو توسط پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های جهان تولید می‌شود. عملیات اتصال و جوش دادن آلومینیوم و فولاد به کار رفته در این خودرو تماما توسط ربات‌های مخصوص انجام می‌شود. اما نکته‌ی خاص در خصوص مولسان عملیاتی است که توسط متخصصان دوره دیده به صورت دستی انجام می‌شود. مولسان بیش از هر خودروی دیگری که به تولید انبوه می‌رسد نیاز به زمان برای عملیات‌ دستی دارد.در دنیای مدرن و تولید انبوه خودروسازی که عموما تولید هر خودرو ۱۷ ساعت زمان نیاز دارد، دقت بالا و وسواس خاص بنتلی باعث شده است تا هر دستگاه از پرچمدار این شرکت به ۴۰۰ ساعت زمان برای تولید احتیاج داشته باشد.

کابین این خودروی لاکچری با استفاده از چرم‌های بسیار مرغوب پوشیده شده و در جای جای آن از چوب‌های نایاب و گران‌قیمت برای تزئین استفاده شده که توانسته این ابرخودروی تشریفاتی بریتانیایی را در جمع بهترین خودروهای لوکس ۲۰۱۸ قرار دهد. رفاهی بیشماری را برای سرنشینان عقب این خودرو تدارک دیده است بخش پایینی صندلی‌های عقب مولسان برای استراحت پاها بالا خواهند آمد. با پرده‌های برقی، سرنشینان عقب می‌توانند ارتباط این بخش را از دنیای بیرون قطع کند در حالی که سانروف عظیم تعبیه شده می‌تواند نمای بی‌نظیری از آسمان را برای سرنشینان این قسمت فراهم کند. میز مخصوصی نیز در بخش عقب مولسان تعبیه شده که از ۶۰۰ قطعه‌ی مختلف تشکیل شده است و در حالات مختلف قرار می‌گیرد. بنتلی امکانات

در قسمت سرنشینان جلوی کابین مولسان، بنتلی از انواع و اقسام تکنولوژی‌های روز استفاده کرده است. نمایشگر ۸ اینچی لمسی در کنار فضای ذخیره‌سازی SSD به حجم ۶۰ گیگابایت، با پشتیبانی از کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل و تامین ارتباط 4G و LTE، به طور کامل نیاز‌های ارتباطی را فراهم می‌کند. دو تبلت ۱۰ اینچی 4G مجهز به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری مخصوص بنتلی نیز در پشت صندل‌های جلو، برای سرنشینان عقب تعبیه شده است تا به وسیله‌ی آن‌ها بتوانند به ارسال موسیقی مورد نظر به سیستم صوتی خودرو یا مرور صفحات وب بپردازند.

موتور ۸ سیلندر خورجینی ۶.۸ لیتری نصب شده بر روی بنتلی مولسان، با دو آرایش مختلف با استفاده از سیستم توربوشارژر دوبل، نیرویی مابین ۵۰۵ اسب بخار تا ۵۳۰ اسب بخار را تولید کرده و حداکثر گشتاور تولیدی نیز که رقمی در حدود ۱.۰۲۰ نیوتون متر تا ۱.۱۰۰ نیوتون متر را از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقبی منتقل می‌گردد. با استفاده از این موتور بنتیل مولسان علاوه بر قرار گرفتن در فهرست خودروهای لوکس و گران‌قیمت سال، با شتاب اولیه‌ای در حدود ۵.۰ ثانیه و حداکثر سرعتی در حدود ۱۸۴ مایل در ساعت (معادل ۲۹۶ کیلومتر در ساعت)، یک نمونه اسپرت و سریع نیز به حساب می‌آید.
advertising