آلفارومئو جیولیا کوادروفولیوی سفارشی طلای ناب ایتالیایی

خودرولوکس

- 98/03/01
آلفارومئو جیولیا کوادروفولیوی سفارشی طلای ناب ایتالیاییآلفارومئو به منظور نشان دادن ارتباط دیرینه‌ی خود با گردهمایی Mille Miglia یک جیولیا کوادروفولیوی سفارشی را معرفی کرده است.
آلفارومئو جیولیا کوادروفولیوی سفارشی طلای ناب ایتالیایی
این خودرو که تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده از رنگ بدنه‌ای با نام “اوکر” سود برده و در واقع ظاهری طلایی‌رنگ دارد. این خودروساز ایتالیایی می‌گوید این رنگ متمایز برای شباهت با رنگ بدنه‌ی برخی محصولات خود که در دهه‌ی 60 و 70 میلادی عرضه شده بودند انتخاب شده است.

صرف‌نظر از اینکه طرفداران آلفارومئو به این خودرو و رنگ بدنه‌ی آن علاقه داشته باشند یا نه باید گفت برنامه‌ای برای تولید آن وجود نداشته و جیولیای طلایی‌رنگ مختص گردهمایی Mille Miglia می‌باشد.

تا زمان تولید خودروی مرموز 8C Competizione، جیولیا کوادروفولیو احتمالاً جذاب‌ترین خودروی این برند خواهد بود. قطعاً تا زمان تولید محصول تازه‌نفس آلفارومئو چند سالی باقی مانده اما سدان خوش رخ این شرکت در حال حاضر از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو با قدرت 503 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتون متری سود می‌برد. این خودرو با دو گیربکس 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک در دسترس است اما مدل‌های فرمان راست آن با گیربکس دستی عرضه نمی‌شوند.

ترکیب پیشرانه‌ی 6 سیلندر هیجان‌انگیز و طراحی دیفرانسیل عقب باعث شده جیولیا کوادروفولیو یکی از جذاب‌ترین خودروهای بازار باشد. اگرچه جیولیا با این رنگ بدنه متمایز شده اما شاید آن را در برابر رقبای سرسختی همچون مرسدس-ای ام جی C63 و ب ام و M3 خودرویی مطیع نشان می‌دهد.
advertising