معرفی 5 خودروی لوکس که قلبشان با باتری کار می کند

خودرولوکس

- 98/02/11
معرفی 5 خودروی لوکس که قلبشان با باتری کار می کندرویای رانندگی با ماشینی که سوخت خود را از برق تامین می کند، فعلا برای ما تنها در پارک ارم به وقوع می پیوندد. البته کمپانی های زیادی هستند که خودرو های هیبریدی جذابی را به بازار عرضه کرده اند. از این جمله می توان به BMW، Infinity و Porsche اشاره کرد. در ادامه 5 مدل از برترین خودرو های هیبریدی سدان و SUV موجود در بازار جهانی را به شما معرفی می کنیم.
معرفی 5 خودروی لوکس که قلبشان با باتری کار می کند

BMW ActiveHybrid 7


توان خودروی هیبدریدی BMW سری 7 ، حدود 50 اسب بخار بیشتر از نمونه معمولی آن است. این خودرو مانند BMW 750i مجهز به موتور 4.4 لیتری و همچنین باتری لیتیوم 120 ولتی ست. نتیجه ترکیب موتور الکتریکی و موتور معمولی در BMW، توان بیشتر و مصرف کمتر ActiveHybrid 7 نسبت به 750i است.

Infiniti M35h


M35h هیبریدی مجهز به موتور V6 است. در حالی که Infiniti M56 غیر هیبریدی موتور V-8 پرقدرتی دارد. با وجود موتور V-6 در این مدل اینفینیتی، توان موتور معادل 360 اسب بخار است.
نظر شما راجع به ظاهر و توان بالای موتور این Infinity هیبریدی چیست؟ آیا تصور می کردید خودروی هیبدریدی توان موتور بالایی داشته باشد؟

Lexus CT 200h


موتور CT 200h معادل 1.8 لیتر بوده و احتمالا کم قدرت ترین ماشینی است که در سری لوکس های هیبریدی به شما معرفی می کنیم. این خودرو خیلی هم سریع نیست و در عرض 10 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.(صد رحمت به پراید خودمان که در عرض 40 ثانیه از 0 به 50 می رسد)

Lincoln MKZ Hybrid


این خودرو از نظر مصرف سوخت به صرفه است. موتور 4 سیلندری این خودرو 2.5 لیتری بوده و توان کلی آن 191 اسب بخار است. نظر شما در مورد این خودروی کم توان هیبریدی چیست؟ موتور کم توان این خودرو خیلی جذاب به نظر نمی رسد.

Porsche Cayenne Hybrid


پورشه تصمیم گرفته خودروی کاین SUV خود را به عنوان مدل هیبریدی استفاده کند. موتور 3 لیتری این خودرو V-6 توان 360 اسب بخار تولید می کند. این خودرو می تواند سرعت 0 تا 96 را در عرض 6.1 ثانیه طی کند. موتور این خودرو تنها نیم ثانیه کند تر از موتور V-8 خودروی Cayenne S است.
نظر شما راجع به خودروهای هیبریدی چیست؟ آیا تاکنون تجربه رانندگی با این ماشین ها را داشته اید؟
advertising