مشخصات و قیمت مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019

خودرولوکس

- 97/10/27
مشخصات و قیمت مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019در حالی که هاچ‌بک محبوب و سرشار از فناوری مرسدس بنز کلاس A نتوانست راهی به بازار ایالات متحده آمریکا پیدا کند، خریداران آمریکایی برای مشاهده محصولات پنج‌در در سبد مرسدس مشتاق‌تر شده‌اند. خودروساز آلمانی قصد دارد با معرفی سدان مرسدس بنز کلاس A مدل 2019 به این بازار بزرگ وارد شودطراحی آن در حالی که هنوز آشنا به نظر می‌رسد، اما بسیار جذاب‌تر شده است. سدان شیک مرسدس بنز از نشانه‌های مشابهی با هاچ‌بک کلاس A بهره می‌برد، در حالی که الهام‌بخش طراحی بسیار قوی مرسدس بنز CLA است. این سدان آیرودینامیک‌ترین محصول مرسدس بنز تاکنون به شمار می‌رود و ضریب درگ آن به 0.22 محدود می‌شود.
مشخصات و قیمت مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019
گران‌ترین مدل A کلاس سدان که هم‌اکنون عرضه می‌شود A250 4Matic با قیمت پایه‌ی 39525 یورویی است. البته می‌توان 7021 یوروی دیگر نیز پرداخت تا نسخه سفارشی ادیشن 1 را خرید. این نسخه سفارشی تقریباً به مدت 12 ماه عرضه خواهد شد. این نسخه که با تمامی پیشرانه‌های موجود در دسترس است از به‌روزرسانی‌های ظاهری و کابین از جمله رینگ‌های 19 اینچی AMG، چراغ‌های جلوی LED، نورپردازی کابین و صندلی‌های اسپورت با تنظیم پشت‌سری‌ها سود می‌برد.

سدان مرسدس بنز کلاس A مدل 2019در هنگام وررد به بازار در دو تیپ مختلف عرضه خواهد شد: A220 و A220 4Matic. هر دو تیپ از پیشرانه مشابه 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برند که توانایی تولید 188اسب بخار قدرت و 299نیوتن‌متر گشتاور دارد و به همراه جعبه دنده دوکلاچه هفت سرعته ارائه می‌شود. استفاده از چنین پیشرانه‌ای باعث می‌شود که کمی قدرتمندتر از مدل پایه هاچ‌بک مرسدس بنز کلاس A با (161 اسب بخار قدرت و 250نیوتن‌متر گشتاور) باشد.

اروپایی نیز همانند آمریکایی‌ها می‌توانند آپشن های متنوعی برای خودروی خود سفارش دهند. پکیج‌های چرم، بیزینس و کمک‌راننده در دسترس خریداران A کلاس سدان است که هریک شامل تجهیزات متنوعی می‌باشند. علاوه بر پکیج‌های یاد شده می‌توان به‌صورت جداگانه هدآپ دیسپلی، سانروف پانورامیک و سیستم صوتی محیطی برمستر را سفارش داد.مرسدس بنز در فضای داخلی سدان کلاس A، از جدیدترین فناوری روز استفاده می‌کند. سیستم اطلاعاتی و سرگرمی MBUX موجود در مدل هاچ‌بک و اسپرینتر مورد استفاده قرار گرفته است. این اولین مدلی است که در آمریکا از داشبورد دیجیتال رزولوشن بالا و صفحه نمایش لمسی با قابلیت‌های واقعیت افزوده بهره می‌برد؛ مرسدس بنز این نوع را یکی از پیشرفته‌ترین نمایشگرها می‌داند.
advertising