نگاهی به شاسی بلند لوکس آکورا MDX مدل 2019

خودرولوکس

- 97/10/24
نگاهی به شاسی بلند لوکس آکورا MDX مدل 2019آکورا شرکت خودروسازی ژاپنی است، که تولیدکننده خودروهای لوکس، خودروهای اسپورت و سدان اسپورت شرکت هوندا می‌باشد و رقیب اول شرکت‌هایی همانند لکسوس٬ اینفینیتی و ب ام و در تولید خودروهای لوکس است شاسی بلند یا اس یو وی MDX یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند لوکس آکورا هوندا می باشد نسل سوم و مدل 2017 آکورا MDX اخیرا به عنوان ایمن ترین خودروی سال 2017 موسسه IIHS آمریکا انتخاب شد. این خودروی کراس 7 سرنشینه از سطح هندلینگ و لذت رانندگی بسیار بالایی برخودار است که واقعا رانندگی با این خودرو حس سر زندگی را برای راننده به ارمغان می آورد.
نگاهی به شاسی بلند لوکس آکورا MDX مدل 2019
آکورا 2019 در مقایسه با مدل سال قبل دارای کابین ارتقا یافته‌ای است که هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با صندلی‌های برقی با تنظیم در 4 جهت عرضه می‌شود. کراس اوور لوکس ژاپنی‌ها همچنین دارای تریم چوب جدید و دوخت‌های متضاد است پکیج‌های تکنولوژی و سرگرمی آکورا صندلی‌های ردیف دوم را ارتقا داده‌اند و هم‌اکنون دسترسی به ردیف سوم صندلی‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد. MDX 2019 هم‌اکنون دارای پکیج پیشرفته‌ای است یک کنسول میانی از جنس چوب در ردیف دوم برای رفاه بیشتر سرنشنیان نصب شده است که ضمن زیبایی و رفاه بیشتر، امکان دسترسی به ردیف سوم نیز برای سرنشنیان آسان‌تر می‌شود.

آکورا همچنان پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر و سه لیتری شش سیلندر هیبریدی نسل قبل را برای این خودرو نیز عرضه می‌کند. اما این کمپانی جعبه دنده 9 سرعته خودکار MDX را به‌روزرسانی کرده است. این جعبه دنده حال با توجه به شرایط مسیر قابلیت آغاز حرکت از دنده دوم را دارد که آغاز حرکت و شتابگیری نرم‌تری را برای سرنشنیان به ارمغان می‌آورد. همچنین عملکرد سیستم استارت و استاپ پیشرانه در هنگام توقف و آغاز حرکت نیز به مراتب سریع‌تر شده است. نسخه غیر هیبریدی آکورا MDX هم از این پس به سیستم Active Damper این برند مجهز شده که تا پیش از این، تنها روی نسخه هیبریدی این خودرو نصب بوده است.

پکیج A-Spec آکورا MDX باعث شده تا ظاهر این خودروی تمام چرخ محرک، تهاجمی‌تر شود. این تریم دارای یک بادی کیت جدید است که دارای جلوپنجره‌ای جدید، رکاب‌های رنگی، خروجی‌های اگزوز دایره‌ای شکل، رنگ مشکی براق دور شیشه‌ها و قطعات کرومی مشکی رنگ در اطراف بدنه است. رینگ‌های 20 اینچی مشکی مات تریم A-Spec آکورا، دارای عرضی معادل 8.5 اینچ هستند که نیم اینچ نسبت به نسخه استاندارد، عرض بیش‌تری دارند.
advertising