ایده های زیبا برای ست کردن رنگ قهوه ای

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/04/17
ایده های زیبا برای ست کردن رنگ قهوه ایقهوه ای از رنگ هایی است که در نیمه دوم سال محبوبیت بالایی پیدا می کند چون برای پاییز رنگ زیبایی است و مناسب حال و هوای سرد فصل زمستان است.اکنون چند ایده ست کردن رنگ قهوه ای را با شما به اشتراک میگذاریم
ایده های زیبا برای ست کردن رنگ قهوه ای

ست کردن رنگ قهوه ای


رنگ قهوه ای با اینکه رنگ گرم به حساب میاد ولی تحرک زیادی نداره برایهمین شما میتونید اون رو با رنگ های شاد و پر تحرک مثل نارنجی و گلبهی، زرد، خردلی، آبی، سبز و... ست کنید. بهترین تریکب رنگ با این رنگ، کرم هست. شما می تونید قسمت هایی از لباس رو رنگ قهوه ای تیره بپوشید و برای این که لباس رنگ خفه ای پیدا نکنه از رنگ سفید یا کرم روشن در قسمت های دیگه استفاده کنید و این باعث میشه هارمونی زیبایی در لباس شما به وجود بیاد که از این تیرگی و روشنی می تونید برای عمق دادن به تیپ خود استفاده کنید.

اگر رنگ قرمز رنگ محبوب شماست می توانید تن های تیره تر آنرا همراه با لباس های قهوه ای خود بپوشید مثلا یک کیف زرشکی چرم به همراه پالتوی قهوه ای ست کنید. آبی روشن تضاد زیبایی با قهوه ای ایجاد می کند و باعث می شود هر دو رنگ به خوبی بدرخشند. پس می توانید در پاییز پوتین های قهوه ای خود را با شلوار جین آبی روشن یا حتی تیره بپوشید.

ترکیب رنگ قهوه ای و مشکی قبلا ممنوع بود اما حالا به یک توصیه مد تبدیل شده است. پس اشکالی ندارد اگر در روزهای سرد زمستانی روی مانتوی قهوه ای خود، پالتوی مشکی بپوشید.

یکی دیگر از رنگ هایی که با قهوه ای ست میشود رنگ سبز است. این ترکیب جزو زیباترین ترکیب ها محسوب میشود، همچنین، میتوانید از تن خاکستری آن که به سبز ارتشی معروف است با لباس قهوه ای خود ترکیب کنید. این ترکیب باعث می شود رنگ قهوه ای به تعادل برسد.
advertising