نکاتی برای لذت از سفر خارجی کوتاه مدت

گردشگریدانستنی های سفر

- 97/08/17
نکاتی برای لذت از سفر خارجی کوتاه مدت

بیشترین استفاده از سفر کوتاه خارجی


هر‌کسی دوست دارد برای یک بار هم که شده سفر به خارج از کشور را تجربه کند. سفر خارجی همیشه دارای هیجان زیادی است و با چالش زیادی که پیش رو دارید، تجربه‌های نابی را کسب می‌کنید. حال، شاید به هر دلیلی نتوانید زمان زیادی را در خارج از کشور بگذرانید. با این وجود چگونه می‌توانید با برنامه ریزی سفر، بیشترین استفاده را از کوتاه مدت‌ترین سفر خارج از کشور ببرید؟

تا میتوانید چمدانتان سبک باشد


شما زمان زیادی در سفر نخواهید بود تا بتوانید برای هر روز چند دست لباس عوض کنید، پس لباس کم بردارید. فقط با توجه به فصلی که در آن سفر خواهید کرد، دو جفت کفش (راحتی و فانتزی)، یک شلوار چین و چند پیراهن کافی است.

انتخاب اتاق یا هتل در مرکز شهر


شما زمان زیادی برای رفت و آمد نخواهید داشت، پس اتاقی در مرکز شهر انتخاب کنید تا زمان زیادی را از دست ندهید. بدین گونه هر زمانی که بخواهید در مرکز شهر، نزدیک جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و در میان مردمان محلی هستید.

برای هر روز برنامه‌ریزی کنید


بهتر است برای هر روز فقط بر روی یک فعالیت تمرکز و برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید در تور‌های یک روزه شرکت کنید یا از یک جاذبه گردشگری معروف بازدید کنید و بقیه روز را به خرید و گردش بپردازید. شما زمان زیادی ندارید پس لزومی ندارد خود را بیش از حد خسته کنید.

با مردم محلی صحبت کنید


برخلاف باور عمومی، مردم محلی در رابطه با گردشگران بسیار صمیمانه و دوستانه رفتار می‌کنند. اکثر مردم برای اینکه سفر به شهرشان برای شما خاطره‌انگیز شود، بهترین مکان‌ها را معرفی می‌کنند و بهترین رفتار را ارائه می دهند. بد نیست شما نیز با فرهنگ مردم کشورهای دیگر آشنا شوید.
advertising