پلاژ آقایان در جزیره کیش

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/28
پلاژ آقایان در جزیره کیشهر چند در بسیاری از نقاط سواحل زیبای كیش، شنا كردن آقایان قابل مشاهده است اما توصیه می‌شود برای بهره از امكانات و آسایش بیشتر از پلاژ مخصوص به نام پلاژ آقایان در کیش استفاده کنند. این پلاژ در ساحل شرقی جزیره كیش قرار گرفته است که 10000 متر مربع مساحت دارد.
پلاژ آقایان در جزیره کیش
ساحل پلاژ آقایان در کیش کاملا شنی و عاری از هر گونه سنگ است. این مجموعه امكانات ویژه‌ای همچون اتاق ماساژ، دوش‌های آب شیرین، تجهیزات كمك‌های اولیه و بوفه را در اختیار گردشگرانی که به این جزیره سفر کرده‌اند را فراهم می‌کند. همچنین در پلاژ آقایان جزیره کیش سه زمین استاندارد بین‌المللی والیبال ساحلی، زمین هندبال ساحلی و یک زمین فوتبال ساحلی وجود دارد. علاقه‌مندان و گردشگران تور کیش می‌توانند برای سرگرمی و تفریحات خود از این زمین‌های استاندارد کرایه کنند و اوقات خوشی در کنار همراهانشان سپری کنند.

وجود ناجیان غریق نجات در پلاژ آقایان کیش ایمنی و رضایت خاطر استفاده‌كنندگان این پلاژ را چندین برابر می‌کند. نورپردازی مناسب در پلاژ آقایان در کیش باعث شده تا شنا كردن در شب نیز امكان‌پذیر و ایمن باشد. در مجموع همه‌ی امکانات پلاژ آقایان در کیش فضای به یادماندنی را برای بازدیدکنندگان جزیره کیش فراهم کرده است. پلاژ آقایان در جزیره کیش با پلاژ بانوان در کیش فاصله کوتاهی دارد، به طوری که بیشتر خانواده‌ها می‌توانند به هنگام خروج از پلاژ با هماهنگی‌های لازم به همراه خانواده و دوستان خود به هتل محل اقامتشان برگردند.

لذت شنا در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات ابزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که بتدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی می باشد.
advertising