آقایان هم به کرم ضد آفتاب نیاز دارند

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/30
آقایان هم به کرم ضد آفتاب نیاز دارندشما آقایان برای توجه به ظاهر آراسته بجز لباس هایی که بر تن می کنید بهتر است به سلامتی پوست خود هم توجه کنید امیدواریم با خواندن این مطلب درمورد استفاده از کرم ضد آفتاب برای مردان قانع شوید.
بیشتر آقایان استفاده از کرم ضدآفتاب به صورت شان شانه خالی می کنند چون فکر می کنند کرم‌های ضد آفتاب پوستشان را روشن می‌کنند و پوستشان مانند خانم ها به نظر می‌آید ولی این دلیل خوبی برای استفاده نکردن از کرم‌های ضدآفتاب نیست چون بیشتر آقایان در فضای آزاد مشغول به کارند و همین کار در فضای آزاد و در برابر نور خورشید شانس آسیب پوستشان را در برابر این اشعه افزایش می‌دهد.

شغل های رانندگی ، مهندسی و بخصوص کشاورزان و کارگران مرد از آن جایی که بیشتر در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارند و در واقع برای آقایان با این شغل ها استفاده از این کرم بیشتر اهمیت دارد.


ویژگی کرم ضدآفتاب مخصوص آقایان:


آقایان بیشتر از خانم ها به خاطر شغل شان در معرض تابش مستقیم خورشید قرار می‌گیرند پس به همین دلیل باید از کرم‌های ضدآفتاب با نمره SPF بالاتری استفاده کنند و در فواصل زمانی کوتاه‌ تری نیز آن را بر روی پوست خود تجدید کنند. کرم ضدآفتاب مخصوص آقایان وجود ندارد و کرم‌های ضدآفتاب برای آقایان و خانم‌ها مشترک می باشد، توجه داشته باشید چون معمولا موی آقایان کوتاه‌تر می‌باشد، باید ضمن مالیدن این کرم‌ها روی پوست دست و صورت، بر روی پوست گردن و همچنین روی گوش‌ها ، از آسیب‌های احتمالی تشعشع مضر آفتاب جلوگیری کنند.
advertising