پلاژ اختصاصی بانوان در جزیره کیش

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/22
پلاژ اختصاصی بانوان در جزیره کیش

کلوب بانوان کیش


جزیره زیبای کیش به دلیل برخورداری از «پلاژ اختصاصی بانوان» مقصد بسیاری از خانم های علاقمند به ورزش شنا است. پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره و روبروی ساختمان مرکزی شرکت مخابرات با وسعت حدود 15 هزار مترمربع احداث شده است. در این پلاژ خانم ها می توانند از امکاناتی همچون دوش آب شیرین صحرایی و سرپوشیده، سایه بان، والیبال ساحلی و بوفه استفاده کرده و در ایام مناسب سال «حمام آفتاب» گرفته و برنزه شوند.
پلاژ اختصاصی بانوان در جزیره کیش

ساختمان پروژه کلوب بانوان کیش


پروژه کلوب بانوان کیش در شهر کیش در کنار اسکله ای نیم دایره شکل در داخل دریا و در ساحل جانمائی شده است .این ساختمان با ایده ی اصلی که بر اساس محدودیت دید به داخل محدوده ی پلاژ از اطراف برای بانوان طراحی شده است و در اصل سایه بانی است که بصورت سطحی شیب دار بر پلانی نیم دایره که تمام کننده ی اسکله موجود است بر سازه ای فلزی دارای سطح پوشش 5/42 متر و ارتفاع 18 متر که هر 22/5 متر تکرار میشود و با سازه ی سبک فلزی پوسته را ایجاد کرده و کاربری های خدماتی و رفاهی شامل استخر و سالنهای ورزشی ، سالنهای مد و آرایشگاه در زیر این پوسته با سازه ای جانمائی شده است و ساحلی را در حدود 20 هزار متر مربع در محدوده ی پوششی سقف ایجاد کرده است که استفاده از این فضا را برای بانوان به صورت آزاد امکان پذیر کرده است .

امکانات پلاژ بانوان جزیره کیش


علاوه بر زیبایی بی نظیر سواحل مرجانی، پلاژ بانوان از ساحلی ایمن برخوردار می باشد. از آنجا كه این ساحل فقط مختص بانوان بوده و فقط در ساعاتی از شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد، دارای ساحلی بكر و تمیز است. دمای آب در ماه های گرم و سرد سال، گرم و مطبوع است و شنا را دلنشین می كند.

این پلاژ علاوه بر امكاناتی چون سایه‌بان و نورپردازی مناسب، سالن بدن سازی هم دارد و زیرنظر مربیان اداره می‌شود. علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. این مجموعه همچنین دارای زمین والیبال ساحلی است. پلاژ بانوان كیش به علت موقعیت مكانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زیادی روبه‌رو است.

این مجموعه طراحی زیبا و ایمنی دارد. ضمن اینكه آبهای شفاف و زلال آبهای خلیج فارس و ماهی های رنگارنگی كه تا دو متری خشكی می آیند، باعث می شوند شنا در این منطقه برای شما به تجربه ای دلچسب بدل شود. یادتان باشد كه آفتاب كیش، همواره داغ است و برای حفاظت، حتی در ماه های زمستان، استفاده از روغن بدن و كرم های ضد آفتاب توصیه می شود.
advertising