پایان تولید فیلم سینمایی کلوب همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/20
پایان تولید فیلم سینمایی کلوب همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده

زمان اکران فیلم کلوب همسران


تهیه کننده و کارگردان مطرح سینما در گفتگو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت تولید و ساخت فیلم سینمایی کلوب همسران» گفت: مراحل فنی این فیلم سینمایی در حال انجام است و این روز‌ها در بخش صداگذاری قرار دارد. فیلمبرداری این فیلم سینمایی اوایل پاییز در جزیره کیش به پایان رسیده بود.
طبق آخرین اخبار منتشر شده تولیدکنندگان «کلوپ همسران» به دنبال یک برنامه ریزی مناسب هستند که بتوانند بهترین زمان را برای اکران آن انتخاب کنند. کرگردان این فیلم درباره حضور این فیلم در جشنواره فجر توضیح داد که هنوز تصمیم قطعی برای حضور این فیلم در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گرفته نشده است.

ژانر فیلم کلوب همسران


ژانر این فیلم سینمایی کمدی خانوادگی است.

داستان فیلم کلوب همسران


داستان فیلم سینمایی کلوب همسران درباره زندگی سه مرد پولدار و ثروتمند است که زن ذلیل هستند و برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری می شوند و نقشه دزدیده شدن خود را می‌ کشند؛ اما در ادامه داستان ماجراهای عجیب و غریبی برای آنان اتفاق می افتد.
پایان تولید فیلم سینمایی کلوب همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده

بازیگران فیلم کلوب همسران


از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی محمدرضا شریفی‌ نیا، شقایق فراهانی، میترا حجار، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌ خواه، سمیرا حسن‌ پور و رضا بنفشه‌ خواه هستند. هم چنین در این فیلم سینمایی گوهر خیراندیش نیز به ایفای نقش می پردازد.

کارگردان و تهیه کننده فیلم کلوب همسران


کارگردان و تهیه کننده فیلم کلوب همسران مهدی صباغ زاده است. از جمله فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان ایرانی خانه کاغذی و اولین انتخاب و راه بهشت هستند. این کارگردان موفق عرصه سینما از سال 1392 به عنوان پخش‌کننده فیلم‌ های سینمایی، مدیریت مؤسسه پخش نیمروز فیلم را به عهده دارد.
فیلم کلوب همسران بیست و دومین فیلم ساخته شده توسط مهدی صباغ زاده است.
advertising