هتل نارای شهر بانکوک تایلند هتلی سازگار با محیط زیست

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/11/14
هتل نارای شهر بانکوک تایلند هتلی سازگار با محیط زیست

هتل چهار ستاره نارای


هتل چهار ستاره نارای بانکوک (Narai Hotel) در قلب این شهر جای گرفته است و بیش از 4 دهه است (از سال 1968) که با میزبانی فوق العاده و امکانات بازسازی شده از مهمانانش پذیرایی می کند. از ویژگی های هتل آن است که با محیط زیست سازگار است و قوانین استاندارد Green Leaf Environmental را دنبال می کند
هتل نارای شهر بانکوک تایلند هتلی سازگار با محیط زیست
این هتل زیبا در منطقه تجاری سیلوم واقع شده و در مرکز شهر بانکوک بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و توریست ها می باشد زیرا می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو برسند. با اقامت در این هتل 4 ستاره 2 کیلومتر تا مرکز خرید سیام پاراگون فاصله دارید.

معماری هتل نارای بانکوک بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای 472 اتاق است که تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. سالن رستوران و کافه ی هتل نارای بانکوک بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل نارای بانکوک به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.هتل نارای تا فرودگاه سوارنابومی حدود 24 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر بانکوک هتل نارای بانکوک است.
advertising