بازار ادویه در منطقه دیره دبی

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/10/25
بازار ادویه در منطقه دیره دبی

بازار ادویه دبی


شهر زیبای دبی یک شهر تجاری و توریستی در کشور امارات متحده عربی است و بهترین منطقه برای شروع این سفر برای شما در می تواند گردش در بازارهای سنتی ، بازار ادویه در منطقه دیره دبی باشد.بازار ادویه در کنار مرکز فروش طلا و جواهر در دبی واقع شده است که می توانید از مرکز فروش طلا و جواهر هم بازدید کنید

یک بازار سنتی که در قلب شهر قدیمی دبی واقع شده است و قدمت آن به بیش از 50 سال می رسد ، این بازار دارای یک ظاهر کاملا متفاوت می باشد که باعث شده است که یک مقصدی پر طرفدار برای عموم مردم الخصوص گردشگران و توریست ها در این کشور شود .
بازار ادویه در منطقه دیره دبی
بازار ادویه شهر دبی از قرن ها پیش وجود داشته است و مورد توجه بوده و هنگام وارد شدن به کوچه های باریک و قدیمی بازار ادویه در دیره دبی ، یک نفس عمیق بکشید کاملا عطر این ادویه های خوشبو به مشامتان خواهد رسید .

لذت بردن از فضای شگفت انگیز و در عین حال خرید کردن از گیاهان معطر و ادویه جات پرطرفدار ، ترشی جات متنوع که درون سبد های بزرگ در کنار مغازه ها برای شما مسافران گذاشته شده است که عطر دلنشینی را در فضا پخش کرده و شما را به یاد بازار بزرگ تهران خواهد انداخت .

در هر یک از فروشگاه های ادویه فروشندگان بسیاری مشغول راهنمایی کردن مشتریان هستند . وقتی وارد کوچه پس کوچه های تنگ و باریک می شوید مشام شما از عطر ادویه جات مختلف لبریز خواهد شد . اگر شما می خواهید ادویه جاتی را از دبی خرید کنید باید بگوییم که خرید کردن از این مرکز برای شما مقرون به صرفه تر از مراکز خرید سطح شهر خواهد بود .انواع میوه های خشک و بخورهای خوشبو را نیز می توانید از بازار ادویه دبی تهیه نمایید . از دیگر محصولاتی که در بازار ادویه دبی ، معمولا توسط دستفروشان به فروش می رسد ، انواع عطر و ادکلن است .
advertising