جاده اسکای لاین فلوریدا کیز بزرگراهی روی دریا و بهشت بزرگراه ها

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/10/24
جاده اسکای لاین فلوریدا کیز بزرگراهی روی دریا  و بهشت بزرگراه ها

اسکای لاین از زیباترین جاده های آمریکا


اگر از مناظر صخره‌ها و سنگ‌ها و کوه‌ها خسته شده‌اید و بدنبال یک مسیر جدید برای برای رانندگی پرسرعت می‌گردید، بزرگراه روی دریا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این بزرگراه طولانی از سال 1938 وجود دارد ولی همچنان یکی از لذت‌ بخش‌ترین رانندگی‌هایی هست که می‌توانید داشته باشید. این جاده از طریق 42 پل جزیره به جزیره کشیده شده و در راستای جنوب شرقی به سمت فلوریدا کیز می‌رود. این بزرگراه 182 کیلومتر طول دارد. کل جاده چیزی کمتر از چهار ساعت طول می کشد ولی ممکن از شما بخاطر لذت بردن از منظره‌ی دریا بیشتر از آن کشش دهید!
جاده اسکای لاین فلوریدا کیز بزرگراهی روی دریا  و بهشت بزرگراه ها

زیبایی های جاده اسکای لاین


یکی از زیباترین جاده های آمریکا اینجاست ، از سواحل فلوریدا عبور می کند و چون روی دریا ساخته شده گاهی اوقات مسیری رو به دریاها خوانده می شود. این جاده می تواند شاهکاری مهندسی هم باشد زیرا در ساخت آن از سنگ بسترهای مرجانی استفاده شده است و ستون های محکم و کم نظیر دارد که جاده روی آنها استوار شده است.

سفر شما در این جاده از Key Largo( کی لارگو) آغاز خواهد شد، کی لارگو یکی از شناخته شده ترین مکان های شیرجه در جهان است که دارای صخره هایی181 کیلوکتر مربعی است که می توانید از روی آنها به داخل آب شیرجه بزنید.
بعد از کی لارگو مقصد شما Pennekamp(پنک مپ) خواهد بود. در پنک مپ رستوارانی معروف به اسم مارلین وجود داردکه اکثر مسافران در آن جا توقف خواهند کرد.رستوارن بعدی که توقف خواهید کرد Islamorada(ایسلامرادا) خواهد بود در این رستورن صبحانه های معروف سرو می شود.

قبل از این که منطقه را ترک کنید می توایند ار موزه غواصی هم دیدن نمایید، در این موزه تجهیزات عتیقه غواصی و برخی ماشین آلاتی که در غواصی کاربرد دارند استفاده می شود.
Duck Key مقصد بعدی شما خواهد بود، که یکی از مقاصد شناخته شده برای غواصی است.می توانید از Hawks Cay(هاوکی) هم دیدن کنید که موزه ای مربوط به خطوط ریلی است .در آخر هم می توانید خانه های نظامی مربوط به جنگ جهانی دوم را در Casa Marina Resort(کاسا مارینا) ببینید.
advertising