تفرجگاه جنگلی ششدار از مهم‌ ترین تفریحگاه‌ های ایلام

گردشگریجاذبه های طبیعی

- 98/02/22
تفرجگاه جنگلی ششدار از مهم‌ ترین تفریحگاه‌ های ایلام

جنگل ششدار ایلام


مقصد گردشگری و فوق العاده در کشورمان ایران است که متاسفانه امروز کمتر به آن توجه می شود. کوچک ترین استان ایران که قدمتی دیرینه دارد. دره ها و کوه های سفر به فلک کشیده آن موجب شده هر فصلی برای سفر به ایلام زیبایی های منحصر به فرد خود را داشته باشد. بهاری سرسبز، تابستانی پر از زندگی، پاییزی رنگارنگ و زمستانی مطبوع که میزبان فوق العاده شما برای گردش در طبیعت هستند.
تفرجگاه جنگلی ششدار از مهم‌ ترین تفریحگاه‌ های ایلام
تفرجگاه جنگلی ششدار یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین تفریحگاه‌های شهر ایلام است که در 5 کیلومتری این شهر قرار گرفته و به دلیل زیبایی‌های طبیعت در فصول بهار و پاییز و نیز نزدیکی به منجل، از دیگر تفرجگاه‌های ایلام، به یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری تبدیل شده است. کوه قلاقیران که از آن به عنوان نماد ایلام یاد می‌شود، در این منطقه از کشور قرار گرفته است.

این تفریحگاه در 5 کیلومتری شهر ایلام و در کنار کوه قلاقیران در مسیر جاده ایلام – کرمانشاه واقع شده و از شاخص ترین تفریحگاه های استان محسوب می شود این ناحیه تفریحی به خاطر مجاورت با شهر ایلام و نزدیکی به یکی دیگر از تفریحگاه های زیبای طبیعی به نام منجل ، مورد استفاده وسیع مردم و دوستداران طبیعت به ویژه درایام فصول بهار و پاییز قرار می گیرد .

در حد فاصل بین این تفریحگاه و ناحیه منجل ، چشمه سارها و باغات زیبای سلطان آباد قرارگرفته است . کوه معروف قلاقیران که از آن به عنوان نماد شهر و استان ایلام یاد می شود دراین ناحیه قرار دارد.
advertising