آموزش نحوه ساخت استیکر در پیام رسان سروش

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/09/07
آموزش نحوه ساخت استیکر در پیام رسان سروش

معرفی پیام رسان سروش


یکی از قابلیت های که پیام رسان سروش در اختیار کاربران خود گذاشته است امکان ایجاد بسته های استیکر می باشد. یعنی شما قادر هستید تصاویر طراحی شده خودتان و یا یک مجموعه از عکس های انتخاب شده را در قالب یک پکیج استیکر در سروش داشته باشید و این استیکرها را، در محیط پیام رسان سروش و در چت های خصوصی یا در گروه ها برای دوستانتان بفرستید. در این مطلب نحوه ساخت استیکر سروش را به شما به طور کامل توضیح می دهیم.

نحوه ساخت استیکر سروش


قطعا امروزه تمامی ما به عنوان کاربران اینترنت با اپلیکیشن های پیام رسان آشنا هستیم و روزانه مدت زمانی را در استفاده از این اپلیکیشن های متنوع سپری می کنیم. انتخاب یک اپلیکیشن مناسب به دلایل زیادی بستگی دارد اما چیزی که وجود دارد این است که توسعه دهندگان برنامه های مختلف سعی می کنند به طور پیوسته به قابلیت های برنامه های خود بیفزایند. استیکر قابلیتی است که معمولا کاربران علاقه ی زیادی به آن دارند و آن هم بیش تر به این دلیل است که احساس افراد در ارتباط از راه دور به وسیله ی استیکرها بهتر منتقل می شود. در پیام رسان تلگرام نیز شما میتوانستید استیکرهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. . در این مطلب نیز به نحوه ساخت استیکر سروش می پردازیم.

مراحل ساخت استیکر سروش


برای ساخت sticker اختصاصی خود در پیام رسان سروش شما باید اول وارد بخش جستجوی کانال ها در نرم افزار سروش شوید. بعد در صفحه ی باز شده کانال sticker@ را جستجو نمایید.
پس از انتخاب گزینه نمایش در صفحه بالا شما لیستی از قوانین را خواهید دید که بایستی برای ایجاد پکیج اختصاصی استیکر خود آن ها را بخوانید و حتما در ساخت استیکر به آن ها توجه نمایید. برای مثال تعدادی از این قوانین به شرح زیر می باشند:
استیکرهای سروش باید دارای سایز 512*512 و با فرمت PNG باشند.
حداقل تعداد تصاویر در پک استیکر باید 25 عدد باشد.
پس از اینکه تصاویرتان را انتخاب کرده و در فرمت و سایز مناسب درآوردید، باید همه آن ها را با فرمت rar یا zip فشرده کرده و در یک بسته قرار دهید.
در تصاویر ارسالی، تصاویر شخصی، فردی، خانوادگی و یا شخصیت ها و یا تصاویر نامناسب نباید وجود داشته باشد.
کافی است تا مجموعه ی تصاویر مورد علاقه تان را با رعایت اصول مدنظر اپلیکیشن سروش در یک فایل فشرده قرار داده و از طریق بخش ضمیمه که در تصویر بعد مشخص کرده ایم آن را ارسال کنید. پس از بازبینی فایل فرستاده شده ی شما، طی مدت چند ساعت، بسته استیکر شما ساخته خواهد شد و در بخش فروشگاه استیکر قابل دسترس خواهد بود. باید توجه داشته باشید که هر استیکری که بسازید، به صورت عمومی قابل دسترس است و همه کاربران سروش می توانند آن را در فروشگاه استیکر سروش ببینند.
advertising