آموزش شیوه عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/08/28
آموزش شیوه عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

چگونه از صفحه کامپیوتر عکس بگیریم


یکی از کاربردهای خوب و به روز که نیازی برای بیشتر کاربران می باشد ,عکس گرفتن از ی برنامه خاص یا مثلا وقتی فیلمی داره پخش میشه میخواهید از اون لحظه فیلم عکس بگیرید نیاز است که اسکرین شات بگیرید .شما با گوشی های هوشمند می توانید به راحتی اسکرین شات بگیرید.اما ما در این مقاله برای شما آموزش می دهیم که به راحتی بتوانید از صفحه کامپیوتر خود اسکرین شات بگیرید.بسیار این کار آسان می باشد.
کاربران گرامی شما می توانید به راحتی با دکمه ی “Print Screen” را روی کیبورد اسکرین شات بگیرید.این دکمه در کیبورد به نام های “Prt Sc”, “Prnt Scrn”, “Print Scrn” هستند.
بعد از یافتن این دکمه که اغلب روی کیبورد لپ تاب های بزرگ این دکمه بین “F12″ و “Scroll Lock” قرار دارد.شما می توانید به اسانی از تمام صفحه کامپیوتر عکس بگیرید فقط با انتخاب دکمه “Print Screen.اما اگر قصد عکس گرفتن از یک صفحه خاص یا یک برنامه خاص باید دکمه “Alt” را پایین نگه دارید و سپس “Print Screen” را بزنید.
بعد از انتخاب و زدن دکمه “Print Screen” عکس مورد نظر شمادر حافظه کامپیوتر ذخیره شده است که شما باید آن را در پوشه مورد نظر برای خود paste کنید.شما برای paste کردن عکس مورد نظر می توانید در قسمت فتوشاپ خود بروید و paste بزنید و آن را انتخاب و در محل دلخواه ذخیره کنید.اگر سیستم شما فتو شاپ ندارد می توانید از برنامه paint استفاده کنید.برنامه paint تمام سیستم ها دارند که شما می توانید آن را در دکمه Start و سپس “All Programs” را انتخاب کنید که بعد از ان باید روی “Accessories” کلیک کنید که در آخر “Paint”میبینید و انتخاب می کنید.
دوباره بعد از باز شدن پنجره برنامه Paint با زدن دکمه “Ctrl” “V” عکس گرفته شده را paste میکنید و فایل مورد نظر را ذخیره می کنید.
advertising