تکنولوژی انتقال صدا بر بستر شبکه به نرم‌ افزار Google Voice اضافه می‌ شود

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/11/09
تکنولوژی انتقال صدا بر بستر شبکه به نرم‌ افزار Google Voice اضافه می‌ شودپس از گذشت چیزی بیشتر از یک سال از آزمایش اولیه نسخه بتا، به نظر می‌ رسد تکنولوژی انتقال صدا روی بستر شبکه (VoIP) به طور گسترده در نرم‌ افزار Google Voice اجرایی شود. این خبر را اسکات جانستون، یکی از مسئولان گوگل، در توئیتی منتشر کرده است. این فرد در پست توئیتری خود ادعا می‌ کند این تکنولوژی انتقال صدا روی بستر شبکه در حال اضافه شدن به نرم‌ افزار Google Voice است و انتظار می‌ رود تا هفته آینده این عملیات به پایان برسد.

این بروزرسانی به کاربران نرم‌ افزار Google Voice این امکان را می‌ دهد تا بتوانند با استفاده از دیتای تلفن همراه یا وای‌ فای، تماس تلفنی برقرار کنند. آزمایش بتای این تکنولوژی نیز همین امکان را به کاربر می‌ داد. در سپتامبر گذشته، پس از تقریبا هشت ماه آزمایش نسخه بتا، برخی از کاربران این برنامه که بخشی از آزمایش بتا نبودند، ویژگی جدید را مشاهده کردند. با این حال، به دلیل نامعلوم، بروز رسانی به طور گسترده دریافت نشد.

این تکنولوژی زمانی بسیار به کار شما می‌ آید که توانایی برقراری ارتباط با سیم‌ کارت تلفن همراه را ندارید اما به یک وای‌ فای متصل هستید. در بسیاری از مواقع تماس تلفنی که بر بستر وای‌ فای صورت گرفته باشد، کیفیت بهتری دارد. همچنین این تکنولوژی می‌ تواند هزینه ارتباطی شما را نیز کاهش دهد. به طور کلی استفاده از این تکنولوژی برای کاربران سودمند خواهد بود.

نرم‌ افزار Google Voice، هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل ios در دسترس است. این برنامه برای کسانی که دارای حساب شخصی Google در حساب‌ های ایالات متحده آمریکا و G Suite در بازارهای خاص هستند، کار می‌ کند. شما می‌ توانید این نرم‌ افزار را از فروشگاه‌ های نرم‌ افزار سیستم عامل مورد نظر خود، دانلود کنید.
advertising