آموزش فعال کردن و غیرفعال کردن استوری در ایمو

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/10/25
آموزش فعال کردن و غیرفعال کردن استوری در ایموایمو یکی از برنامه های پیام رسان می باشد که با تکیه بر قابلیت تماس صورتی و تصویری با کیفیتش توانست خود را به معروفیت برساند و به آمار نصب بالای 500 میلیون نفر دست یابد. با استفاده از قابلیت استوری ایمو می توانید تصاویر، ویدئو کوتاه یا متنی را به مدت 24 ساعت بعنوان استوری به ایمو (imo) اضافه کنید.

مراحل گذاشتن استوری در ایمو


- برای گذاشتن استوری جدید در ایمو بایستی به منوی CHATS ایمو مراجعه کنید و گزینه Add story را طبق تصویر انتخاب کنید.
- از گالری تصاویر، عکس مورد نظر را انتخاب کنید یا اینکه از طریق دوربین گوشی یک عکس جدید بگیرید و دکمه ارسال را مطابق شکل انتخاب کنید. همچنین در این بخش همچون قابلیت استوری اینستاگرام می توانید متن، دست نوشته، ایموجی و لوکیشن خود را از طریق منوی بالای تصویر بعدی به استوری اضافه کنید.
- استوری شما ارسال شده است و آیکن آن در کنار آیکن اضافه کردن استوری با عنوان My Story وجود دارد، برای مشاهده استوری بر روی آیکن My Story کلیک کنید. گزینه اول تعداد استوری های فعال شما می باشد، از طریق گزینه دوم می توانید استوری خود را آرشیو کنید، گزینه سوم امکان اشتراک استوری تان در گروه ها و مخاطبین را ارائه میکند، گزینه چهارم نیز امکان حذف کردن استوری را به شما می دهد.
آموزش فعال کردن و غیرفعال کردن استوری در ایمو

غیر فعال کردن استوری در ایمو


یکی از مواردی که در ایمو وجود دارد این است که علاوه بر نشان دادن استوری مخاطبینتان در ایمو، استوری های مربوط به دوستان دوستانتان به شما نمایش داده می شود، این ویژگی معمولا برای کاربران بخصوص کسانی که تعداد مخاطبین زیادی دارند کلافه کننده است.
برای غیر فعال کردن استوری ایمو و نوتیفیکیشن های مربوط به استوری دوستان دوستان، در قسمت نمایش استوری ها، روی گزینه تنظیمات استوری که در شکل نشان داده شده است، در قسمت بعدی، گزینه Friends of friends را علامت زده و سپس گزینه Done را همانند تصویر، انتخاب نمایید. به این ترتیب استوری های قرار داده شده توسط دوستان دوستان، غیر فعال شده و دیگر نوتیفیکیشن آن برای شما ارسال نمی گردد.

- از طریق گزینه Options که به شکل سه خط موازی در سمت چپ و پایین صفحه وجود دارد، وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید.
- به بخش Story notifications رفته و گزینه Friends را برای غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های دوستان و مخاطبین خود، و گزینه Friends of friends را برای غیر فعال کردن استوری ایمو دوستان دوستان خود، غیرفعال کرده و علامت آن را بردارید. با انجام این دو مرحله، به طور کلی نوتیفیکیشن های مربوط به استوری دوستان یا دوستان دوستانتان، دیگر به نمایش در نمی آیند. برای فعال کردن مجدد استوری ها باید به همین بخش برگشته وتیک مربوط به این قسمت را فعال کنید.
advertising