چگونه در اینستاگرام لایو استوری بگذاریم

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/09/14
چگونه در  اینستاگرام لایو استوری بگذاریمآیکون دوربین را در بالا و سمت چپ صفحه اصلی اینستاگرام لمس کرده و یا صفحه را از راست به چپ بکشید تا بخش استوری‌های اینستاگرام (Instagram Stories) برای شما به نمایش در بیاید. راه دیگر برای دسترسی به این صفحه این است که علامت + بر روی عکس پروفایلتان را لمس نمایید.
گزینه Live را در پایین صفحه انتخاب نموده و سپس Start live Video را لمس کنید و لایو شما شروع میشود تعداد تماشا‌کنندگان لایو ویدئو شما در بالای صفحه و کامنت‌های ارسالی در پایین صفحه به نمایش در‌ می‌آید. برای ارسال نظر گزینه کامنت را انتخاب کنید و برای اینکه کامنتی به آسانی در معرض دید تماشاگران قرار گیرد، کامنت را لمس کرده و نگه دارید سپس می‌توانید آن را در بالای صفحه برچسب‌گذاری (Pin) کنید تا راحت‌تر دیده شود.
چگونه در  اینستاگرام لایو استوری بگذاریم
می‌توانید با لمس آیکون بالای صفحه کسانی که لایو استوری شما را در حال حاضر به صورت آنلاین مشاهده می‌کنند را ببینید.دقت کنید، نیازی نیست که دوستانتان را از لایو استوری باخبر کنید چون اینستاگرام بطور اتوماتیک پیامی را به فالورها یا همان دنبال‌کنندگان شما ارسال خواهد کرد.
برای اینکه تماشاگران امکان ارسال نظر برای شما را نداشته‌باشند، آیکون تنظیمات را در بالا سمت راست انتخاب نمایید و سپس روی Turn Off Commenting کلیک کنید. توجه داشته‌باشید که تنظیماتی که برای Comments در قسمت Settings در نظر گرفته باشید، در لایو ایستوری شما هم اعمال خواهند‌شد.

وقتی لایو استوری شما تمام شد گزینه End که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد را کلیک کنید و سپس در مرحله بعد، اتمام لایو استوری را تایید کنید (گزینۀ Confirm). از همین بخش شما می‌توانید با انتخاب گزینه Save (بالا و سمت راست صفحه)، لایو اینستاگرام خود را در Camera Roll گوشیتان ذخیره کنید.
می‌توانید گزینه بازپخش ویدئو لایو را فعال کنید تا مخاطبانی که قادر به تماشای زنده ویدیو نبودند، امکان تماشای ویدئو را تا ۲۴ ساعت بعد از پخش زنده همراه با تمامی کامنت های ارسالی داشته و همچنین می‌توانید ویدئو‌ لایو خود را مانند استوری اینستاگرام هایلات نموده تا مخاطبانی که پخش زنده را از دست داده اند، از طریق بخش Highlight Stories به ویدئو دسترسی داشته باشند.
برای به اشتراک گذاشتن بازپخش لایو استوری، بعد از اتمام لایو ویدیو گزینه Share را که در پایین صفحه قرار دارد لمس نمایید.
advertising