بتسدا به خریداران بازی Fallout 76 سه نسخه کلاسیک این مجموعه را هدیه می‌ دهد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/10/02
بتسدا به خریداران بازی Fallout 76 سه نسخه کلاسیک این مجموعه را هدیه می‌ دهدهر کدام از خریداران بازی Fallout 76 که تا پایان سال 2018 وارد این بازی استودیو بتسدا (Bethesda Game Studios) شوند، هدیه نفیسی از بتسدا دریافت خواهند کرد؛ مجموعه‌ ای تحت عنوان Fallout Classic Collection که شامل سه بازی Fallout Tactics ، Fallout 2 ، Fallout می توانند روی کامپیوتر آن ها را تجربه کنند.
نه‌تنها دارندگان نسخه کامپیوتر فال اوت 76، بلکه خریداران نسخه‌ های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم شامل این قضیه می‌ شوند و کافی است در این چند روز باقی‌ مانده تا آغاز سال 2019 وارد بازی شوند تا بتوانند اوایل ژانویه سال بعد این مجموعه ارزشمند را به رایگان دریافت کنند.
بتسدا به خریداران بازی Fallout 76 سه نسخه کلاسیک این مجموعه را هدیه می‌ دهد
البته از آن جایی که این بازی‌ ها تنها برای کامپیوتر عرضه شده‌ اند، خبری از نسخه مخصوص کنسول‌ ها نخواهد بود و دارندگان بازی روی کنسول‌ های سونی و مایکروسافت هم نسخه کامپیوتر این مجموعه کلاسیک را دریافت می‌ کنند. مشخص نیست که این هدیه بتسدا به مناسبت از راه رسیدن کریسمس است، یا به خاطر کم‌ کاری‌ های استودیو در زمینه کیفیت فال اوت 76 که به نقدهای منفی و امتیازهای پایین بازی ختم شد ، البته مشکلات فال اوت 76 تنها به کیفیت خود بازی ختم نشد و حتی به جنجالی مثل فرستادن کیف‌ های بی‌ کیفیت برای خریداران نسخه کالکتور بازی هم رسید.
advertising