اسباب بازی های مورد نیاز گربه

خواندنیحیوانات خانگی

- 98/10/26
اسباب بازی های مورد نیاز گربهگربه موجود پر جنب و جوشی است که مهم نیست چند ساله است و چه جنسیتی دارد، این مهم است که بدانید تمام گربه ها نیز مانند کودکان برای بازی و سرگرم شدن به اسباب بازی نیاز دارند، مخصوصا در تنهایی یا زمانهایی که شما وقت بازی و سرگرم کردن آنها را ندارید وجود اسباب بازی سبب می شود.

کاربرد اسباب بازی های گربه


اسباب بازی گربه یکی از ابزارهایی است که با آن می توانید گربه خود را سرگرم کنید و حتی آموزش دهید، بله گربه های ملوس هم نیاز به بازی و تفریح دارند و این اسباب بازی ها می تواند آن ها را به وجد بیاورد. این اسباب بازی ها در بازار به نام اسباب بازی های گربه در دسترس هستند و قیمت نسبتا مناسبی دارند. با این اسباب بازی های مفرح و مهیج مخصوص گربه ها، حیوان خانگی خود را سرگرم و فعال نگه دارید!

در این مطلب به معرفی اسباب بازی های مخصوص گربه ها می‌پردازیم. از مارپیچ های حاوی غذا و تونل های پرشده با کت نیپ (سنبل الطیب) گرفته تا پایه و تیرهای سنتی مخصوص این حیوانات. این اسباب بازی‌ها می‌توانند ساعت ها گربه شما را شاداب نگه دارند.

انواع مختلف اسباب بازی های گربه


اسباب بازی های مورد نیاز گربه

1. اسباب بازی سوسکی گربه


ممکن است با دیدن سوسک معطر به سنبل الطیب در اول صبح مقداری بترسید، اما اطمینان داشته باشید که این اسباب بازی گربه شما را خوشحال نگه خواهد داشت! سوسک متصل به دسته چوبی معطر به سنبل الطیب را در هوا تکان دهید و گربه شما خود را در بهشت تصور خواهد کرد.

2. توپ پشمالوی جغجغه ای


مهم نیست که گربه شما چقدر اهلی باشد، شما نمی‌توانید طبیعت شکارچی گربه را کتمان کنید. این وجه شخصیتی گربه می‌تواند توسط این اسباب بازی موشی شکل پر شده با سنبل الطیب تغذیه شود.

3. هزارپای معطر به سنبل الطیب


این اسباب بازی با داشتن سنبل الطیب در سر و دم خود و عطر آن که هنگام بازی فضا را پر می‌کند، گزینه بسیار مناسبی برای گربه هایی است که دائما در حال جنب و جوش‌اند.

4. پایه (تیر) استخوانی


از پنجه های گربه خود با سرگرم کردنشان به خراشیدن تیر ستونی شکل از جنس ریسمان بافته شده، محافظت کنید.

5. تونل گربه


با تونل اسباب بازی مخصوص گربه حس کنجکاوی در گربه خود را تشویق کنید. این تونل دارای روزنه و اسباب بازی معلق است که می‌تواند به عنوان زمین بازی و همچنین مخفیگاه مورد استفاده قرار گیرد.

6. پازل چوبی پنجه شکل


این پازل پنجه ای شکل دارای دوازده محفظه ی مخفی می‌باشد که می‌توانید مواد غذایی مورد علاقه گربه را در آن‌ها قرار داده و هوش گربه خود را در عوض لذت خوراکی‌های خوشمزه محک بزنید.

7. اسباب بازی ظرف غذای مارپیچ


با این ظرف غذای مارپیچ با یک تیر، دو نشان را بزنید. گربه شما غذایش را در طول مارپیچ و تا زمانی که درون ظرف غذا بیفتد حرکت خواهد داد که باعث افزایش قدرت ذهنی و جسمی او خواهد شد.

8. اسباب بازی چشایری معطر به سنبل الطیب


با خرید این اسباب بازی میتوانید خنده ای به بامزگی نام این اسباب بازی (گربه چشایر، گربه‌ای ساختگی است که در داستان آلیس در سرزمین عجایب وجود دارد) به گربه تان هدیه دهید.

9. موش تحت تعقیب


با این اسباب بازی از تخریب وسایل خانه و پرده‌های منزل توسط گربه جلوگیری کنید. موش گریزان تحت تعقیب روی مسیر می‌چرخد و با هر ضربه پنجه گربه جیغ می‌زند.

10. موش باز شونده


این اسباب بازی برای تشویق حس ماجراجویی گربه طراحی شده تا با جستجو برای تکه های این اسباب بازی‌ها غریزه طبیعی شکارشان را تقویت کند.
advertising