ساخت انیمیشن کمدی و رمانتیک داستان اسباب بازی 4

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/23
ساخت انیمیشن کمدی و رمانتیک داستان اسباب بازی 4انیمیشن داستان اسباب‌بازی 4 که پویانمایی سه‌ بعدی کمدی رمانتیک است و ادامه داستان اسباب بازی 3 است قرار است در سال 2019 اکران شود. این کارتون زیبا قرار بود زودتر به پرده اکران برود اما به دلایلی زمان آن به عقب افتاد. آنی پاتس از صداپیشگان انیمیشن Toy Story 4 که صداپیشگی شخصیت بو پیپ در دو قسمت اول انیمیشن داستان اسباب بازی را بر عهده داشته یکی از دلایل عقب افتادن اکران این انیمیشن را اعلام کرده است. او گفت که بازنویسی گسترده فیلمنامه دلیل عقب افتادن انتشار این انیمیشن بوده است. انیمیشن Toy Story 4 در ابتدا قرار بود در تابستان سال 2018 اکران شود؛ اما در نهایت اکران این انیمیشن تا سال آینده میلادی عقب افتاد.
در رابطه با بازیگران، تاکنون حضور تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، لاری میت کالف و کریستین شال برای صداگذاری کلانتر وودی، باز لایتیر، آقای سیب‌زمینی، مادر اندی و تریکسی که در داستان اسباب‌بازی 3 حضور داشت تأیید شده‌است. طبق اخبار منتشر شده اعلام شده که پاتریشا آرکتکه یک تازه‌ وارد است که به جمع بازیگران دیگر اضافه خواهد شد.
موضوع داستان وودی، باز لایتیر و دوستان آن‌ ها است که پس از آن که مالک سابق آن‌ ها، اندی آن‌ها را به دختر جوان، بونی تحویل می‌ دهد تمرکز دارد و ماجراهای جذابی رخ می دهد.
ساخت و تولید داستان اسباب‌بازی 4 برعهده استودیوهای انیمیشن پیکسار است و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر خواهد شد. کارگردان این انیمیشن آن جان لستر و جاش کولی هستند.
تام هنکس بازیگر و ستاره بزرگ سینما و صداپیشه وودی در جدیدترین اظهارنظر خود گفته پایان انیمیشن «داستان اسباب بازی4» یکی از لحظات احساسی تاریخ سینما خواهد بود. از اظهارات مختلف صداپیشگان این اثر زیبا به نظر می رسد که با اثری سرگرم‌کننده، بامزه، بزرگ و احساسی طرف خواهیم بود.
انیمیشن داستان اسباب بازی4 در تاریخ 21 ژوئن 2019 (31 خرداد 1398) قرار است روی پرده‌ های سینما برای اکران و نمایش برود.
advertising