فال این هفته پی ام سی از شنبه 17 آذر 97 تا جمعه 23 آذر

خواندنیطالع بینی

- 97/09/17
فال این هفته پی ام سی از شنبه 17 آذر 97 تا جمعه 23 آذر

فال هفتگی PMCمتولدین فروردین ماه


کمی راه و روش خود را تغییر بدهید تا دیگران هم بتوانند شما را بهتر و بیشتر و درک کنند همه با شما دشمنی ندارند. به نصایح و گفته های دیگران درباره ی خود بیاندیشید و به نکته های مثبت عمل کنید حرمت شخصی را که از شما بزرگتر است را نگه دارید مبادا آنچه به ذهنتان می رسد به زبان بیاورید. بهتر است در صورت شروع بحث مکان را ترک کنید.

فال هفتگی PMCمتولدین اردیبهشت ماه


در رفتارتان اندازه نگه دارید انقدر لطف نکنید تا متوقع بشوید. اگر قصد تغییر شغل دارید حالا بهترین زمان فرا رسیده است بهتر است از حرف زدن کم کنید و به عمل بیافزایید. . گاهی در طبیعت قدم بزنید و وقت خود را با گیاهان بگذرانید. به جای نگرانی خلاق باشید و به راه های نرفته فکر کنید.

فال هفتگی PMCمتولدین خردادماه


این روزها در برابر یک معمای غیر قابل حل گیر کرده اید بهتر است اندکی از موضوع فاصله بگیرید بدین ترتیب واقعیت ها را بهتر می بینید. طبیعت در راه رسیدن به حقیقت می تواند یاری تان بکند . منتظر میهمانی باشید که در زندگیتان تاثیر بسزایی خواهد داشت. وقت خود را صرف افکار غیر عملی نکنید واقع بین باشید تا اوضاع روبه راه شود.

فال هفتگی PMCمتولدین تیرماه


اگر شده حتی برای اولین بار خودتان را تکرار نکنید.راجب حرفی که به شما زده می شود بیشنر فکر کنید. پیش از امضای قراردادی مراقب باشید که همه نکات ریز و درشت متن را بخوانید تا فردا پشیمان نشوید

فال هفتگی PMCمتولدین مردادماه


دوست خود را با یک لغزش از کوه اعتماد پرتاب نکنید. یادتان باشد شما هم گاهی ناخواسته در حق دیگران اشتباهاتی کرده اید هرقدر کمتر سخت بگیرید دنیا هم به شما کمتر سخت می گیرد. از لحظه های زندگیتان استفاده کنید شما فقط یکبار به دنیا می آیید وقت هدر نکنید خریدتان را همین هفته انجام بدهید.

فال هفتگی PMCمتولدین شهریورماه


دیگران تمایل دارند در انجام کارهایی که می کنید سهمی داشته باشند می توانید از ایده های آنها برای بهتر شدن کار کمک بگیرید. در کار گروهی درصد موفقیت شما بیشتر است.اگر قصد سرمایه گذاری دارید حالا فرصت مناسبی است آنچه را که نیاز دارید به کار بگیرید و امیدوار باشید شما اگر شک داشته باشید کارها درست پیش نمی رود. خودتان را بی دلیل درگیر بازی ای که قواعدش را بلد نیستید نکنید.

فال هفتگی PMCمتولدین مهرماه


با شخصی بحثی طولانی خواهید داشت سعی کنید تا حد امکان او را قانع و همراه کنید وگرنه تلاش هایتان به هدر می رود. در مورد مسئله ای اگر جواب شما منفی است این نه را همین امروز بگویید هم خودتان و هم دیگران را از بلاتکلیفی در بیاورید.

فال هفتگی PMCمتولدین آبان ماه


جا به جایی مکانی خواهید داشت از حالا به فکر اسباب کشی باشید به جای خوبی خواهید رفت ازدواجی در خانواده پیش می آید . در مورد مسئله ای سعی کنید فرد مورد علاقه تان را کلافه نکنید دست از وسواس بردارید تا او هم بتواند راحت تر با شما برخورد کند. برای رسیدن به نیتی که در ذهن دارید فعلا باید دست نگه دارید.
فال این هفته پی ام سی از شنبه 17 آذر 97 تا جمعه 23 آذر

فال هفتگی PMCمتولدین آذرماه


روز به روز قدرت خلاقیت شما بیشتر می شود به خودتان شک نکنید اما برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید راهی طولانی بپیمایید. نگذارید شهرت شما را از راه درست دور کند. برای جواب دادن به شخصی بهتر است عجله نکنید هنوز حرف هایی است که شما لازم است آن ها را بشنوید.

فال هفتگی PMCمتولدین دی ماه


شخصی خوش گذران سر راهتان قرار می گیرد. چشمهایتان را باز کنید و خود را آلوده او نسازید. هیچ چیز تا زمانی که شما اجازه ندهید ترسناک نیست. سوالی از شما می شود، طفره نروید و جواب مشخصی بدهید تا شک و شبهه ها برطرف شود. شما باید بتوانید روی پاهای خودتان بایستید. گذشته شخصی برای شما آشکار می شود. محرم بمانید و حرمت را نگهدارید. در همیشه روی یک پاشته نمی چرخد.

فال هفتگی PMCمتولدین بهمن ماه


شما بیشتر تمایل دارید تا به کس دیگری اتکا کنید. هیچگاه مستقل بودن را تجربه نکرده اید. بهتر است تغییر رویه بدهید. چون ممکن است روزی آن تکیه گاه دیگر وجود نداشته باشد. اوقات لذت بخش و خوشی برایتان بوجود خواهد آمد. عشق برایتان مهمترین چیز در زندگیتان می شود از آن واهمه نداشته باشید

فال هفتگی PMCمتولدین اسفندماه


موسیقی برای تغییر روحیه و حالتان بسیار خوب است. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. فقط به خاطر حرف دیگران عجول و شتابزده تصمیم نگیرید. نه تنها برازنده شما نیست، بلکه شما را به بازی خطرناکی می کشد که نهایتا منجر به از دست رفتن دوستی تان می شود. وارد بحثی شده اید که اتفاقا برای شما پایان خوشی دارد
advertising