فال این هفته پی ام سی از شنبه 3 آذر 97 تا جمعه 9 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/04
فال این هفته پی ام سی از شنبه 3 آذر 97 تا جمعه 9 آذر 97

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


به خودتان فکر کنید دنیا ارزش این همه غم و غصه را ندارد کمتر غصه روزهای نیامده را بخورید و بیشتر از اینکه به فکر دیگران باشید، به فکر خودتان باشید در غیر اینصورت فقط پشیمانی برایتان می ماند. اسرار خود را با فردی که شناخت کافی از او ندارید و امتحانش را پس نداده در میان نگذارید سعی کنید به آسانی اعتماد نکنید

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


از روی خیرخواهی خودتان را درگیر شکایت و اختلافی می کنید که عاقبت آن به دردسرهایش نمی ارزد. امکان تحصیل برایتان پیش آمده اگر این شانس را از دست بدهید ممکن است دیگر چنین فرصتی بدست نیاورید. سعی کنید از فرصت های به دست آمده کمال استفاده را بکنید

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


نگران نباشید شما به تنهایی می توانید از پس خودتان بربیایید. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه یا مجوزی پیدا خواهید کرد. در مقابل فردی که مدت هاست به شما زور می گوید بایستید و اجازه ندهید بیش از این از شما سوء استفاده بشود.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


دندان اسب پیش کشی را نمی شمارند. قدردان لطف و محبتی که به شما می شود باشید تا خیر و برکت بیشتری به سمت تان روان شود. اگر تصمیم خود را گرفته اید اینهمه با دیگران درباره اش صحبت نکنید. شما همچنان پی شنیدن نظر دیگران هستید. با به شک افتادن کمی به پیشرفت تان در این کار نمی کنید. با اطمینان راه خودتان را بروید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


نیتی که در دل دارید با کمی تاخیر عملی خواهد شد. قبول کردن شکست به معنای بسته شدن همه درها نیست. این اتفاق می تواند مقدمه ای برای پیروزیتان باشد. از حسادت دیگران، غم به دل راه ندهید و منتظر تایید دیگران هم نباشید. میهمانی ناخوانده و بسیار عزیزی خواهید داشت که دیدارش حالتان را خوش می کند. مسئله ای پیش آمده یادتان باشد اختلاف را باید در اولین مراحل آن حل کرد اگر حل نشود گسترش می یابد و دیگر قابل کنترل نیست.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


دلخوری کوچک پیش آمده را دور بریزید و به روی طرف مقابلتان نیاورید. قدر دوست یکرنگ خودتان را بدانید و به خانواده تان اهمیت بیشتری بدهید.عجله کردن در کاری کاملا به ضررتان تمام می شود. در مورد مسئله ای از شما سوالی خواهند پرسید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. شما این روزها خودتان به کمک احتیاج دارید. بهتر است حواستان به شرایط خودتان باشد و وعده ای ندهید که از چاله به چاه بیفتید. اگر منتظر رسیدن کسی هستید همین روزها از راه می رسد. حواستان باشد که دروغ نگویید، اما تا جای ممکن از دادن جواب مستقیم طفره بروید. این مسئله به شما مربوط نیست.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


برای جواب دادن به شخصی عجله نکنید. وقت بگذارید و به حرفهایی که می خواهید بزنید خوب فکر کنید و کلماتتان را درست انتخاب کنید که بعدا از دست خودتان حرص نخورید و عصبانی نشوید که چرا حرفتان را درست و کامل نگفته اید. درخواست کمکی از شخصی دارید. شما باید اول برادریتان را به او ثابت کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


دنیا را سخت نگیرید تا بر شما سخت نگیرد. سعی کنید مشکلات و عدم تفاهم بوجود آمده را برطرف سازید و به محیط خانوادگیتان آرامش ببخشید. راهی پیدا کنید تا خستگی را با خودتان به خانه نیاورید. خودتان را بی دلیل درگیر بازیهای دیگران نکنید اندکی صبورتر باشید. دل شخصی را که دوست دارید از خود آزرده نسازید. او دوست دارد به آنچه که شما می خواهید عمل کند.

فال هفتگی PMC متولدین دی


بدون منظور حرفی به کسی می زنید که دلش را می شکند، به هر حال شما مقصرید. بهتر است که از او عذرخواهی کنید و دلش را به دست آورید. خرید یا خرج بیهوده ای خواهید کرد. این روزها حواستان آنطور که باید و شاید جمع نمی شود و کارهایی می کنید که دائم پشیمانتان می کند. برای خرید یا فروش بهتر است یک هفته دیگر هم صبر کنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


درد دل کردن آرامتان می کند. فقط با کسی حرف بزنید که هم شما را بفهمد و هم زبان قرص و محکمی داشته باشد. با کودکان اطرافتان بیشتر وقت بگذرانید. دنیای ساده آنها دلتان را شاد می کند. شخصی دائما زیر گوشتان آیه یاس می خواند، او را از خود دور کنید تا ببینید چقدر در روحیه تان تغییر ایجاد می شود.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


شما جرأت و جسارات لازم را دارید. خطر کنید و مرزهای جدیدی را کشف کنید. حواستان به بزرگتری در اطرافتان باشد. مبادا احترامش را نگه ندارید. قدر آنچه که دارید بدانید و واقع بینانه با مسئله روبرو شوید. دلیل واقعی آنچه موجب پریشانی این روزهای شماست پیدا کنید و مشکل را از ریشه حل کنید تا ضرر جبران ناپذیری به خودتان وارد نکنید. مسئولیت پذیری و تعهد شما زبانزد خاص و عام است. نگذارید خدشه ای به آن وارد شود.

advertising