فال روزانه سه شنبه 29 آبان 97

خواندنیطالع بینی

- 97/08/29
فال روزانه سه شنبه 29 آبان 97

فال امروز متولدین فروردین


احساس می کنید که شریک زندگی تان از شما دور شده است. دوست دارید که بروید و سرش داد بزنید اما بهتر است که زود قضاوت نکنید. شرایطی را فراهم کنید تا بتوانید چند ساعتی را با او بگذرانید تا بتوانید او را درک کنید و در آنجا حرف های دلتان را بزنید. اگر چه کمی بحث و ناراحتی بین شما پیش خواهد آمد اما بعد از آن روزهای خوب و خوشی در انتظار شماست. نسبت به موضوعی شک دارید، مطمئن باشید که اگر دقیق باشید به محیط پیرامونتان، حتی بدون کمک دیگران، می توانید حقیقت را دریابید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


شما نمی توانید جای هیچ کسی جز خودتان باشید. مسیری که انتخاب کرده اید غیر قابل تغییر است، بنابراین بی خودی دست و پا نزنید و به دنبال راهی برای رهایی از آن باشید. اگر اطرافیان تان برای راهی که در پیش گرفته اید مدام شما را پند و اندرز می دهند، اهمیت ندهید. امروز دلتان برای عشق زندگی تان می تپد، بهتر است که پایان روز خود را در کنار او بگذرانید تا خستگی های کل روزتان نیز به در شود. به زودی تغییری در شرایط مالی تان رخ می دهد که خوشحالتان می کند.

فال امروز متولدین خرداد


امروز دوست دارید که تمام کارهایتان را خودتان انجام دهید. حس استقلال به شما اعتماد به نفس نیز داده است. اما حواس تان باشد که خیلی احساس قدرت نکنید زیرا ممکن است از پس آن ها برنیایید شما در رابطه عاطفی تان آدم صبوری هستید و چشم تان را به روی کمبودهای آن می بندید اما اینطور احساس می کنید که شریک زندگی تان قدرتان را نمی داند. بهتر با عمل و کار خود ،خودتان را به او ثابت کنید

فال امروز متولدین تیر


امروز مدام به رابطه عاطفی تان فکر می کنید. احساس می کنید که این رابطه آزادی را از شما گرفته است اما این موضوع واقعیت نخواهد داشت و تنها توهم شماست. بهتر است که تحت تاثیر باورهای سنتی قدیمی قرار نگیرید. اگربین دو راهی گیر افتاده اید، یادتان باشد که شما هیچ محدودیتی ندارید، با منطق پیش بروید ، مطمئنا موفق خواهید شد. به زودی در محیط کاری تان تعییرات مثبتی رخ می دهد، اگر چه در ابتدا کمی نگران می شوید اما در نهایت به نفع تان تمام خواهد شد.


فال امروز متولدین مرداد


امروز روز ساده ای برایتان نیست. شما نیاز به آرامش و استراحت دارید اما نمی توانید به آن برسید. اما نگران نباشید زیرا امروز اتفاقاتی برایتان می افتد که نظرتان را به کل عوض می کند. امروز تا می توانید اطلاعات تان را در زمینه ای که می خواهید، زیاد کنید. به زودی به نتیجه خواهید رسید و شما می توانید نتیجه تمام تلاش هایتان را به دست آورید. به فکر این هستید که رفتارتان را در رابطه عاطفی کمی تغییر دهید. امروز زمان خوبی برای شروع آن است.

فال امروز متولدین شهریور


حال وقت آن است که تمرکزتان را بیشتر کنید و برای رسیدن به یکی از اهداف تان وقت بگذارید. شما قدم های زیادی را برداشته اید و یک گام مانده تا مقصد ، اما باید دقت کنید زیرا اگر به خطا روید، تمام تلاش هایتان نقش بر آب می شود. هم شما و هم شریک زندگی تان منتظر فرصتی هستید تا تغییراتی را به زندگی تان دهید، اما هنوز راه درست اش را نمی دانید. در این شرایط، بهتر است که از ناشناخته های نترسید و ریسک پذیر باشید و آرامش خود را حفظ کنید
فال روزانه سه شنبه 29 آبان 97

فال امروز متولدین مهر


اگر می خواهید امروز موفق باشید، بهتر است که توکل به خدا کنید و روزتان را آغاز کنید. شما این روزها تمام تلاش و انرژی تان را برای رابطه عاطفی تان گذاشته اید اما احساس می کنید که هیچ پیشرفتی نداشتید. بهتر است که ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید. به زودی سختی ها به پایان می رسد. به زودی پاداش یکی از کارهایی را که در گذشته انجام داده اید، می گیرید و همین موضوع در بالا بردن اعتماد به نفس شما تاثیر مثبتی می گذارد.

فال امروز متولدین آبان


این روزها وقت کافی برای این که به خود و علاقمندی هایتان اختصاص دهید، ندارید. حتی از اطرافیان به خصوص هممسرتان هم دور شده اید. شاید بد نباشد که یک بار برای همیشه تصمیمی بگیرید و به زندگی تان نظم دهید. به جای این که در آن واحد روی چند کار تمرکز کنید، به یک کار بچسبید اما آن را به خوبی پیش ببرید سفری پیش رو دارید و در این سفر اتفاقات خوبی در انتظار شماست

فال امروز متولدین آذر


شما نسبت به راهی که در پیش گرفته اید، اطمینان کافی ندارید و همین موضوع به شما استرس می دهد. شاید بد نباشد که در این مورد با فردی که تجربه کافی دارد، صحبت کنید. تصمیم به تمام کردن رابطه ای را دارید که جز غم برایتان چیزی ندارد. اگر چه تصمیم درست را گرفته اید اما نمی توانید این کار را به سرعت انجام دهید. صبور باشید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش رود. اگر موضوعی شما را ناراحت کرده، بهتر است که سر خودتان را گرم کنید تا خودش به طور طبیعی حل شود.

فال امروز متولدین دی


دچار ابهام و خود برتر بینی شده اید به طوری که نمی توانید تصمیم درست را بگیرید. عجله نکنید، گذشت زمان همه چیز را به شما ثابت خواهد کرد. اگر مجرد هستید و می خواهید رابطه ای با فردی برقرار کنید، نترسید. شما می توانید با خلاقیت و روحیه رمانتیک خود، دل او را به دست آورید. اشما اخیرا اشتباهی کرده اید و از انجام آن نیز پشیمان هستید، بهتر است که خودتان را ببخشید، حتی اگر دیگران شما را نبخشیدند. آن وقت می بینید که چه فرصت هایی برای جبران برایتان فراهم خواهد شد.

فال امروز متولدین بهمن


امروز بسیار مورد توجه دیگران هستید. بنابراین تا می توانید به آراستگی خود بپردازید تا اعتماد به نفس دیده شدن را نیز داشته باشید. امروز باید برای کاری دست به ریسک بزنید. نگران نباشید زیرا نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت. چند وقتی ست که از عشق زندگی تان غافل بوده اید، بد نیست که امروز برای او وقت بیشتری بگذارید و از او در مورد احساسات اش سوال کنید. شاید او هم دردودل هایی داشته باشد. خبری از دوستی به دست تان می رسد که مدت هایست منتظرش بوده اید.

فال امروز متولدین اسفند


بعضی روزها حوصله هیچ کاری ندارید و امروز از همان روزهاست. بنابراین اگر به بیرون از خانه رفتید سعی کنید خیلی با دیگران در ارتباط نباشید زیرا ممکن است که میان تان درگیری بوجود آید. هر چه از روزتان بیشتر می گذرد، حال شما نیز بهتر می شود. در انتهای روز حرفی از یکی از دوستان تان می شنوید که سورپرایزتان می کند. دوست دارید که سریع نسبت به آن عکس العمل نشان دهید اما بهتر است این کار را نکنید. به زودی فرصتی برای شما و عشق زندگی تان ایجاد می شود که می توانید لحظات خوشی را باهم بگذرانید






advertising