فال این هفته پی ام سی از شنبه 26 آبان 97 تا جمعه 2 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/08/27
فال این هفته پی ام سی از شنبه 26 آبان 97 تا جمعه 2 آذر 97

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین امروز برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


امروز خشم و عصبانیت غریبی در وجودتان نهفته است که منجر به بداخلاقی و یا حتی سنگدلی در وجودتان می شود و حتی هنگام حرف زدن با دیگران حالتی تهاجمی به خود می گیرید. با این حساب می توان به سادگی نتیجه گرفت که امروز روز خوبی برای تلاش در زمینه حل مشکلات به ویژه آنهایی که نیا به بحث و گفتگو دارند نیست، چرا که آتشی که در کلام شما وجود دارد تنها اوضاع را خرابتر می کند. امروز در میان گذاشتن نیازها و احساستان با کسی که دوست دارید نیز کار آسانی نخواهد بود. اما در دیگر زمینه ها پس از پشت سر گذاشتن دوره ای از مشکلات اوضاع امروز بهبود خواهد یافت، پروژه های کاری را به پایان رسانده و احساس آرامش خواهید کرد. با خیال راحت می توانید استراحت کنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


امروز داشتن یک وضعیت و حالت متعادل روش خوبی است که بتوانید از پس یک شوک عاطفی برآیید، اما احتمالا فقط کارهای حتمی‌و ضروری خود را به بعد موکول می‌کنید. شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیروهای پویا و متغیر شروع به تغییر می‌کنند این وضعیت درست خواهد شد.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


برای شما سخت است که حس و حال موفقیت و شادمانی خود را امروز ادامه دهید به خاطر اینکه یک فعل و انفعال احساسی ملایم ممکن است نتایج و اثرات جدی به دنبال داشته باشد. شما می‌توانید حتی به حکمت و دانایی خود نیز اکنون شک کنید مخصوصا اگر سیاست اخیری که اتخاذ کرده اید شما را حتی کمی هم به موفقیت نزدیک تر نکرده باشد. اما تغییر زیادی در برنامه‌های خود ایجاد نکنید. ممکن است نظر شما در هفته‌های آینده تغییر کند و شما فقط باید بدانید که همه چیز مرتب است یا نه !

فال هفتگی PMC متولدین مهر


نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

فال هفتگی PMC متولدین آبان


بحث و جدل با کسانی که به شما حسادت می ورزند و از منطق به دور هستند حاصلی جز خستگی و افسردگی برایتان ندارد. وسط یک بحث کاری اعصاب خودتان را از دست می دهید، به نفع شما نیست مراقب رفتارتان باشید. از مشورت با بزرگتر ها و افراد با تجربه گریزان نباشید ولی حق تصمیم گیری را برای خودتان نگه دارید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


این که دائما فکر کنید که از مشورت بی نیاز هستید شما را به دردسر می اندازد. برای روزهایتان برنامه ریزی داشته باشید ولو اینکه کاری نشدنی به چشم تان بیاید. بی برنامگی شما را از مسیر رسیدن به آرزوهایتان دور می کند. مسائل کاری و احساسی خود را از هم جدا کنید و اشتباه گذشته را تکرار نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین دی


با فردی در اطرافتان سر موضوعی آنقدر کلنجار می روید که از بحث اصلی به کلی دور شده و دلخوری بین تان پیش می آید. با ادامه این روند فقط به خودتان بیشتر آسیب می رسانید. برای هر چیزی به اندازه ارزشش اهمیت قائل شوید. اگر مجرد هستید عشق به طور غیر منتظره ای وارد زندگی تان می شود.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


یادتان باشد هر رفتی یک آمدی دارد. بهتر است هرچه زودتر تدارک یک میهمانی را ببینید. در مورد مسئله اتفاق افتاده اینکه دائم خود را مقصر بدانید و سرزنش بکنید دردی را دوا نمی کند. برای انجام کار مهمی نظر طرف مقابلتان هم بسیار مهم است، یک طرفه تصمیم نگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


موقعیت مالی تان بهتر می شود. شروع یک کار جدید با درآمدی جزئی به شما امکان کشیدن یک نفس راحت را میدهد و خیالتان را از بابت مسایل اطراف راحت می کند. گوش به زنگ باشید تا از حرفی که به شما زده می شود، بهترین استفاده را برید. برای پیشرفت باید تلاش کرد، اما نه از راه های تکراری.

advertising