محسن ابراهیم‌ زاده با لباس هلال احمر و یاد بود سیل‌ زدگان روی صحنه رفت

مجلهموزیک

- 98/01/25
محسن ابراهیم‌ زاده با لباس هلال احمر و یاد بود سیل‌ زدگان روی صحنه رفت«محسن ابراهیم‌زاده» سفر خبرسازی به استان گلستان داشت. کنسرت این خواننده روز نوزدهم فروردین در گرگان برگزار شد اما پیش از این برنامه به دیدار جمعی از هموطنان سیل‌زده رفت.

این خواننده به همراه تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌هایش «مهدی کرد» ضمن بازدید از محل اسکان اضطراری سیل‌زدگان «آق قلا» و «گمیشان»، بسته‌هایی شامل اقلام مورد نیاز این هموطنان را که از قبل تهیه کرده بود میان آنها توزیع کرد. محسن ابراهیم‌زاده و مهدی کرد با همراهی نمایندگان هلال احمر استان گلستان طی چند ساعتی که در محل اسکان اضطراری سیل‌زدگان حضور داشت، دیدار صمیمانه‌ای با اغلب آنها داشت.
محسن ابراهیم‌ زاده با لباس هلال احمر و یاد بود سیل‌ زدگان روی صحنه رفت
پس از این دیدار در جریان کنسرت محسن ابراهیم‌ زاده، مدیران سازمان هلال احمر استان گلستان از این خواننده و تهیه‌کننده‌اش تقدیر ویژه‌ای انجام دادند. محسن ابراهیم‌زاده و مهدی کرد با پوشیدن لباس ویژه نیروهای داوطلب هلال احمر و دریافت لوح تقدیر و کارت عضویت هلال احمر به عنوان اعضای این جمعیت امدادرسان معرفی شدند. مقامات این جمعیت هم پس از حضور روی صحنه از همراهی ابراهیم‌زاده و کرد با آسیب‌دیدگان سیل آق قلا و گمیشان قدردانی کردند.

خواننده «دونه دونه» در ادامه کنسرت با لباس هلال احمر برنامه خود را اجرا کرد و در طول این برنامه هم به دفعات راه‌های کمک به سیل‌زدگان از طریق نمایشگرهای سالن اعلام شد. از سوی دیگر مهدی کرد خبر از تداوم همراهی محسن ابراهیم‌زاده با سیل‌زدگان استان گلستان خبر داد.
advertising