ساخت تیتراژ مسابقه تلویزیونی فرمانده توسط اوهام

مجلهموزیک

- 98/01/03
ساخت تیتراژ مسابقه تلویزیونی فرمانده توسط اوهامپس از نزدیک به دو دهه اعضای اصلی «اوهام» برای ضبط آهنگی جدید با هم همکاری می‌کنند.

گروه «اوهام» برای نوروز 98، موسیقی تیتراژ مسابقه تلویزیونی «فرمانده» را ساخته تا به این ترتیب برای اولین‌بار با مخاطبانش در قاب تلویزیون دیدار کند.

آخرین همکاری استودیویی شهرام شعرباف، شاهرخ ایزدخواه و بابک ریاحی‌پور به سال هشتاد و یک و ضبط تک‌آهنگ‌های «حافظ عاشق است» باز می‌گردد و اکنون با ضبط موزیک تیتراژ پایانی مسابقه فرمانده، اوهام آماده بازگشت دوباره در سال جدید می‌شود.

مسابقه تلویزیونی فرمانده به کارگردانی مهدی جبین‌شناس در استودیو نوبین تهیه و تولید شده است که ایده آن از ابتدای سال۱۳۹۰ شکل گرفت و مانی رهنما هم سال 95 تیتراژ آن را خوانده بود.

ایده اولیه این مسابقه این بود که آدم‌های معمولی در موقعیت‌هایی قرار گیرند که در زندگی عادی امکان تجربه آن را نداشته‌اند. باور به این واقعیت که هر فردی در درون خود نیروهای ناشناخته‌ای دارد و تلاش برای کشف این نیروها، انگیزه گروه سازنده برای ساخت مستند مسابقه فرمانده شد.

مسابقه «فرمانده» در نوروز نود و هشت، هر روز از شبکه‌های نسیم ساعت 17:00، شبکه سه ساعت 18:00 و شبکه مستند ساعت 21:00 پخش می‌شود.

اعضای گروه اوهام در نظر دارند تا در سال جدید، بعد از بیست سال اولین کنسرتش با اعضای اصلی را به شکل مجاز در سرزمینش اجرا کند و به این ترتیب آلبوم «نهال حیرت» را که بعد از بیست سال مجوز گرفته، روی صحنه ببرد.
advertising