شروع ساخت فصل دوم رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/14
شروع ساخت  فصل دوم رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریانرالی ایرانی مجموعه‌ ای ویدئویی است که برای شبکه ویدئویی خانگی ساخته شد.

ژانر مسابقه رالی ایرانی


رالی ایرانی اولین فیلم مسابقه ایرانی است که در ژانر تلویزیونی واقع‌ نما ساخته می‌ شود .

بازیگران مسابقه رالی ایرانی


بهنوش بختیاری ، فرزاد حسنی ، سیروان خسروی ، الناز شاکردوست ، محمدرضا فروتن ، سحر ولدبیگی ، نیما فلاح.

تهیه‌کننده و نویسنده و کارگردان مسابقه رالی ایرانی


مسابقه رالی ایرانی به تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب و کارگردانی آرش معیریان است .
شروع ساخت  فصل دوم رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان

کارگردان «رالی ایرانی» درباره ویژگی های مختلف فصل دوم این فیلم مسابقه سخن گفت.


آرش معیریان کارگردان مجموعه «رالی ایرانی» که فصل دوم آن در حال تولید است، درباره تفاوت های سری دوم این فیلم مسابقه با فصل نخست آن توضیح داد: ما در سیستم قبلی سه گروه شرکت کننده داشتیم که متشکل از تیم آقایان، تیم خانم ها و تیم زوج زن و شوهر بود اما در فصل دوم ما 6 تا تیم دو نفره داریم و البته بازیگران شاخص هم به اجرای نقش های مهم دیگری می پردازند که تنوع کار از فصل یک بیشتر است.

معیریان در این باره که چند دوربین به صورت همزمان رقابت 6 گروه را به تصویر می کشند، گفت: ما برای هر گروه دو نفره سه دوربین قرار دادیم که به شکل همزمان از ابتدای شروع مسابقه آنها را رصد و دنبال می کردند. ضبط این فیلم مسابقه 10 روز طول کشید و با توجه به اینکه ۶ گروه داشتیم، 18 دوربین و 13 فیلمبردار به شکل همزمان در شمال و جنوب و مرکز ایران به شکل پراکنده مشغول فیلمبرداری بودند. داور و مجری مسابقه یعنی فرزاد حسنی را هم سه دوربین همراهی می کرد.

وی در پایان دراین باره که آیا سوپرایزی برای مخاطبان خواهید داشت، تصریح کرد: دوستانی که فصل اول را دیده اند و دوست داشتند، بدانند فصل دوم ما 10 برابر جذاب تر و هیجان انگیزتر خواهد بود. نکته مهم تر که حاصل طراحی خارق العاده این رئالیتی شو توسط سعید ابوطالب است اینکه هیچ بخش، هیچ اتفاق و نتیجه ای از پیش برای بینندگان قابل پیش بینی نیست.
advertising