ساخت انیمیشن حسنا کوچولو 2 تا نوروز 98 به اتمام می رسد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/19
ساخت انیمیشن حسنا کوچولو 2 تا نوروز 98 به اتمام می رسدمجید محمودی کارگردان انیمیشن حسنا کوچولو 2، درباره ساخت سری دوم این انیمیشن تلویزیونی گفت: داستان فصل دوم انیمیشن حسنا کوچولو 2 بین بچه‌ ها پیش می‌ رود و ما کمتر والدین را در انیمیشن می‌ بینیم و علت این موضوع هم نظرسنجی است که مرکز اوج کودک و نوجوان از خانواده‌ها جمع‌آوری کرده بود. خانواده‌ها معتقد بودند اگر حضور بچه‌ها در این انیمیشن بیشتر باشد، برای کودکان جذاب‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: بعضی از شخصیت‌هایی که در سری اول این انیمیشن مثل مربی مهد کودک، سرایدار ساختمان و همسرش، نقش کمرنگی داشتند در فصل دوم «حسنا کوچولو» نقش پررنگ‌تری در پیشبرد داستان انیمیشن خواهند داشت.

کارگردان انیمیشن حسنا کوچولو 2 درباره جزئیات سری دوم این انیمیشن بیان کرد: انیمیشن تلویزیونی حسنا کوچولو 2 در 52 قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و در 2 فاز 26 قسمتی تولید خواهد شد که تاکنون حدود 10 قسمت از این انیمیشن آماده نمایش شده است و فاز اول پروژه ساخت این انیمیشن که 26 قسمت است، تا نوروز 98 به اتمام می‌رسد.

سری دوم انیمیشن تلویزیونی حسنا کوچولو به کارگردانی مجید محمودی و تهیه‌کنندگی امید مرندی در حال تولید است. سری اول این انیمیشن با عنوان «بچه‌های ساختمان گل ها» روی آنتن شبکه نهال رفته بود.
advertising