انیمیشن منو ببین ساخته رضا مهرانفر به جشنواره فرانسه راه یافت

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/11
انیمیشن منو ببین ساخته رضا مهرانفر به جشنواره فرانسه راه یافتانیمیشن کوتاه "منو ببین" به سومین دوره جشنواره بین‌ المللی هندیکپ فرانسه راه یافت. تمرکز این جشنواره بر انیمیشن هایی است که با موضوع سلامتی ساخته شده اند. انیمیشن منو ببین تنها نماینده ایران در جشنواره هندیکپ خواهد بود. این جشنواره از تاریخ اول تا ششم فوریه 2019 در شهر لیون کشور فرانسه براگزار خواهد شد.
این انیمیشن برای اولین بار در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش درآمد.

ژانر انیمیشن منو ببین


ژانر این اثر در زمینه کودک می باشد.

داستان انیمیشن منو ببین


در خلاصه داستان این گونه عنوان شده است: پسر بچه ای کوچک در دنیایی پر از اضطراب و ترس زندگی می کند؛ اما این ترس از نکاه دیگران وجود ندارد و اطرافیان او را نادیده گرفته و به او اهمیت نمی دهند، دنیا در حال گذراندن جریان عادی خود است اما این پسرک در تنهایی و تاریکی است.به گفته کارگردان این انیمیشن تلنگری به پدر و مادرهاست تا گفته شود که کودکان دنیا را به گونه ای دیگر می بینند و حتی می فهمند اما بزرگترها این دید را ندارند و به دنیای آن ها توجه نمی کنند

کارگردان کوتاه منو ببین


کارگردان این انیمیشن رضا مهرانفر می باشد. رضا مهرانفر فارغ التحصیل فیلمسازی و کارگردانی انیمیشن است. او چندین فیلم و انیمیشن کوتاه را ساخته است. یکی از آثار برجسته او برنامه تلویزیونی کودک شو است که مدتی پیش از شبکه نسیم پخش می شد و موضوع آن بیش تر مانور به توجه به دنیای کودکان بود.

سایر عوامل انیمیشن کوتاه منو ببین عبارتند از:


تهیه کننده: مریم صانعی، نویسنده: مونا شاهی و غلامعلی میکاییلی، سوپروایزر بخش انیمیشن: اسفندیار حاجی اسدالهی، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر دوبلاژ: یگانه رمضانی، امور جشنواره های بین المللی: فیدان فیلم، مشاور رسانه ای: سعیده الله دادی.
advertising