حذف عمو پنجعلی و بازگشت بهبود در فصل ششم سریال پایتخت

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/05/02
حذف عمو پنجعلی و بازگشت بهبود در فصل ششم سریال پایتختسریال پایتخت از جمله سریال های محبوب و جذاب صدا و سیما است که علیرغم این که در سال های اخیر تلویزیون در جذب مخاطب زیاد موفق نبوده اما این سریال توانسته مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند. میزان علاقه زیاد به این سریال باعث شد که پایتخت تا 5 سری تولید شود. قرار بود امسال نیز یک اپیزود سینمایی از این مجموعه جذاب در روز عید نوروز بر روی آنتن شبکه یک سیما برود که به خاطر درگذشت ناگهانی نویسنده اصلی سریال یعنی خشایار الوند ادامه ساخت این سریال منتفی شد. پس از چند ماه صحبت های مختلف بالاخره اعلام شد که پایتخت 6 در نوروز 99 پخش خواهد شد و با همه ی بازیگران نیز قرارداد بسته شده است.

حال خبرهایی نیز درباره فضای پایتخت 6 منتشر شده است.
این گونه که از اخبار منتشر شده پیداست دیگر ما شاهد عمو پنجعلی در فصل بعد پایتخت نخواهیم بود و عمو پنجعلی با بازی علیرضا خمسه از این سریال حذف می شود. تهیه کننده سریال درباره حذف عمو پنجعلی این گونه توضیح داد: ما در فصل گذشته به خاطر آلزایمر شدیدی که این کاراکتر داشت سختی های زیادی متحمل شدیم ,و دست و بال ما را بسته بود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که عمو پنجعلی در سری ششم پایتخت حضور نداشته باشد. البته شایعه شده بود که علیرضا خمسه به خاطر این که در کانادا ات در این سریال بازی نمی کند که این شایعات تکذیب شد و گفته شد که حذف عموپنجعلی ربطی به ماجرای سفر کانادای علیرضا خمسه ندارد.

البته نکته جالب توجه ای که وجود دارد این است که بهبود با بازی مهران احمدی دوباره به پایتخت بازمی گردد. در سری قبل مهران احمدی حاضر به قرارداد دوباره و بازی در این سریال نشده بود اما این گونه که پیداست عوامل سریال او را مجاب کرده اند که بار دیگر به پایتخت بازگردد.
advertising