آیا اپیزود پایتخت در عید فطر امسال پخش می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/30
آیا اپیزود پایتخت در عید فطر امسال پخش می شودسریال پایتخت از جمله مجموعه های تلویزیونی پرطرفدار است که در طول این سال ها در ایام نوروز پخش شده و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.
این مجموعه تلویزیونی تا به حال در پنج فصل ساخته شده است و گمانه زنی های زیادی درباره ساخت فصل ششم وجود داشت.

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت می باشد او طی مصاحبه ای اعلام کرد که این سریال قرار بود برای عید فطر امسال آماده شود اما به دلیل درگیری برای ساخت سریال خواب زده نمی توانند پروژه دیگری را شروع کنند او همچنین اعلام کرد که سریال پایتخت فضای نوروزی دارد و اگر برای مناسبت دیگری ساخته شود باید داستان آن تغییر کند
وی همچنین اعلام کرد که این مجموعه برای عید فطر تولید نخواهد شد .

اپیزود ویژه «پایتخت» که داستان آن به ماجرای خانواده نقی معمولی یک سال پس از حوادث سوریه و جنگ با داعش می‌پرداخت، قرار بود برای شب تحویل سال 98 به کارگردانی سیروس مقدم آماده شود.
اما در جریان فوت زنده یاد خشایار الوند نویسنده سریال، ساخت اپیزود پایتخت منتفی شد. مرحوم خشایار الوند فیلمنامه پایتخت را ناتمام گذاشت و از دنیا رفت.
قبلا اعلام شده بود که احتمال دارد این اپیزود در ماه رمضان پخش شود اما بنا به گفته‌های الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت فعلاً ساخت این اپیزود که فضایی نوروزی هم دارد منتفی شده است.
advertising