خبر خوش علیرضا خمسه درباره ساخت فصل جدید پایتخت

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/29
خبر خوش علیرضا خمسه درباره ساخت فصل جدید پایتختتنها یک ماه دیگر به پایان سال 97 و آغاز سال جدید باقی مانده است. تلویزیون و صدا و سیمای ایران هر ساله برنامه های متنوعی را برای نوروز 98 تدارک می بیند و سریال های نوروزی مختلفی بر روی آنتن شبکه های مختلف می روند. سریال پایتخت از سریال های پرطرفدار و جذاب تلویزیون است که چند سالی است میهمان مردم در ایام نوروز است و به جرات می توان گفت که مردم با آغاز عید سال نو هر سال منتظر فصل جدید این سریال هستند. اما مدتی است که حواشی و خبرهای مختلف مبنی بر ساخت یا عدم ساخت فصل ششم سریال به گوش می رسد و هربار خبرهای متناقضی از تولید فصل جدید پایتخت منتشر می شود.

علیرضا خمسه که بازیگر نقش عمو پنجعلی در سریال پایتخت است در همه فصل های پایتخت حضور داشته و انصاف می توان گفت که حضورش بر جذابیت این سریال افزوده است. وی که در برنامه «فرمول یک» شرکت کرده بود در پاسخ به سوال مجری درباره سریال «پایتخت‌» گفت: «خبرهای خوبی از این سریال دارم. فصل ششم آن‌ هم ساخته خواهد شد.»
وی در پاسخ سوال علی ضیا مبنی بر این که آیا عمو پنجعلی در فصل ششم پایتخت حضور دارد یا خیر پاسخ داد: این شخصیت در فصل ششم نیز حضور دارد و مرگ عمو پنجعلی در فصل ششم صحت ندارد و شایعه است.
پیش از این سیروس مقدم در اختتامیه جشنواره مقاومت گفته بود: ««پایتخت» متعلق به مردم است و تا وقتی که مردم بخواهند ادامه پیدا خواهد کرد.»

حال باید دید با وجود این که تنها یک ماه مانده به نوروز 98 فصل ششم این سریال زیبا بر روی آنتن خواهد رفت یا نه. شاید هم سریال برای مناسبت های دیگر پخش شود. باید دید که عوامل فیلم چه تصمیمی می گیرند.
advertising