فیلم سگ ها دیشب نخوابیدند محصول مشترک ایران و افغانستان

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/26
فیلم سگ ها دیشب نخوابیدند محصول مشترک ایران و افغانستانطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری منتشر شده فیلمبرداری فیلم سینمایی سگ ها دیشب نخوابیدند رو به پایان است و پس از اتمام فیلمبرداری کار تدوین آن آغاز می شود. این فیلم سینمایی همزمان با عید سعید فطر ۹۷ در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد. فیلم سینمایی سگ ها دیشب نخوابیدند دومین محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان بعد از فیلم سینمایی «لینا» است.

نکته قابل توجه درباره این فیلم این است که فیلم پس از تولید در کشور ایران اکران نمی شود و قرار است در خارج از کشور اکران و نمایش داده شود.

داستان فیلم سینمایی سگ ها دیشب نخوابیدند


در خلاصه داستان سگ ها دیشب نخوابیدند آمده است: «مردمی در روستایی دورافتاده و فراموش شده در افغانستان زندگی می کنند. روستا کوچک آنها در تصرف نیروی طالبان است. با ورود یک سرباز آمریکایی که هلیکوپترش در نزدیکی آن روستا سقوط کرده است و نجات او توسط یک دختری روستایی و آمدن این سرباز به روستا اتفاقاتی افتاده و روستا دچار تغییر و تحولی عجیب می‌شود و …

بازیگران فیلم سینمایی سگ ها دیشب نخوابیدند


عاطفه امینی، فهیم ابراهیمی، امیرحسین صادقی، فاطمه خدادادی، قاسم علیزاده، صغری بیات، اردلان برسی، یارمحمد نصیر محمدی، پارسا حسینی و امین میری بازیگرانی هستند که در فیلم «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی سگ ها دیشب نخوابیدند


«سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی و تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی تهیه و تولید شده است.
advertising