حضور پوریا پورسرخ در فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/02
حضور پوریا پورسرخ در فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی

زمان اکران فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی


«زنی با ارابه چوبی» عنوان یک فیلم سینمایی جدید است که کار فیلمبرداری آن مدتی است آغاز شده است. این فیلم در شمال کشور تصویربرداری شده و در روستای «کوتنا» از توابع شهر قائم شهر و دیگر روستاهای اطراف این منطقه در حال انجام است. هنوز از زمان اکران دقیق این فیلم اخباری منتشر نشده است. در حال حاضر نیمی از فیلمبرداری این اثر انجام شده است.

ژانر فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی


این فیلم ژانر عاشقانه دارد.

داستان فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی


داستان فیلم درباره یک پسر دانشجو به نام آرش است برای انجام یک سری از تحقیقات خود به همراه دوست خود به یک روستا در شمال کشور می رود. اما در این میان آرش عاشق دختری به نام ستاره می شود. ستاره که دختر روستایی است و شاعر است در میان اتفاقات تصور می شود که وجود ندارد و واقعی نیست اما حقیقت دارد. این لحظه حدود 18 سال طول می کشد. بالاخره...

بازیگران فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی


در این فیلم سینمایی بازیگران سرشناس و معروفی چون محمدرضا فروتن و پوریا پورسرخ حضور دارند. سمانه نصری، حسین سلیمانی، مریم نعمتی نیا، نیوشا ضرابی، مهری آل آقا، فرامرز روشنایی، بهشته آلیان و فریبا متخصص از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی


تهیه کننده فیلم محمدحسن نجم است.
محمدحسن نجم تهیه کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده دارد.
خداداد جلالی نیز کارگردان فیلم است. این کارگردان فیلم های زیادی مثل ماشین عروس و شب ستاره و بچه‌ ای با جوراب قرمز را ساخته است.
advertising